سلام. به اولین و بزرگترین سامانه تعاملی آموزشی کشور خوش امدید.

دسته بندی : / / /

آموزش و بهسازی منابع انسانی


آموزش و بهسازی منابع انسانی

آموزش و بهسازی دوتا مفهوم مرتبط به هم هستند اما بین آنها تفاوت هایی وجود دارد. آموزش روی تعالی تمرکز دارد و به دانش، مهارت و نگرش هایی که افراد به اون نیاز دارند تا شغل فعلی خودشون رو به شیوه معمول و با سطح مسیولیتهای موجود انجام دهند، ارتباط دارد. پس به این نتیجه میرسیم که آموزش هر کوششی است جهت عملکرد فرد در شغل فعلی او و این به معنای تغییر دانش و اطالعات،مهارتها، نگرشها و رفتارهای خاص فرد میباشد.

بهسازی روی رشد تمرکز دارد و با دانش و مهارتها و نگرشهایی که افراد برای ارتقاء به شغل آینده خود یا تغییر شغل فعلی با مسیولیتهای بیشتر و باالتر نیاز دارد ارتباط دارد.آموزش و بهسازی منابع انسانی برای مدیران مهمه!

زبده گزینی یا محک زنی غالباً به منظور شناسایی فعالیتهای سازمانهایی به کار می رود که به عنوان رهبران یا نوآوران در حوزه شناخته شده اند. سازمانهای زبده گزین که تا حد زیادی از لحاظ استراتژیک جهت گیری برنامه ریزی دارند، اغلب قبل از معرفی فعالیتهای آموزش و توسعه، درگیر رهبری سازمانند. آنها سپس آموزش و بهسازی را اجرا می کنند (مرحله انجام) و به طور اساسی موفقیت فعالیتهای آموزش و بهسازی را درمقابل اهداف تعیین شده از لحاظ استراتژیک مورد ارزشیابی قرار می دهند (مرحله بازبینی). مرحله عمل، بازتابی از تلاش مداوم و تعهد مجدد است که فعالیتهای آموزش و بهسازی را به عوان فرآیند بهبود مستمر و عنصر لاینفک اجرای استراتژی سازمان حفظ می کند.

www.DigiFiles.org

5/5 - (1 امتیاز)

محصولات مشابه

پرسش نامه تعیین شغلی هالند با تفسیر

پرسش نامه تعیین شغلی هالند با تفسیر

مدیریت کیفیت ISO 10015

مدیریت کیفیت ISO 10015

ارگونومی

ارگونومی

توانمندسازی

توانمندسازی

  • کاربر: سپهر جوان
  • قیمت: 38,400 تومان
  • دسته:
علوم رفتاري با کارکنان

علوم رفتاري با کارکنان

خلاصه کتاب كليد طلايي ارتباطات

خلاصه کتاب كليد طلايي ارتباطات

1 دیدگاه برای آموزش و بهسازی منابع انسانی

  1. آسمان آبی

    خیلی عالی. ممنون از زحماتتون

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کسب درآمد از فروش فایل
برو بالا