سلام. به اولین و بزرگترین سامانه تعاملی آموزشی کشور خوش امدید.

معرفی کتاب چگونه با هرکسی ارتباط برقرار کنیم؟

صفحه اصلی » عمومی, مقالات » معرفی کتاب چگونه با هرکسی ارتباط برقرار کنیم؟

معرفی کتاب چگونه با هرکسی ارتباط برقرار کنیم؟

معرفی کتاب چگونه با هرکسی ارتباط برقرار کنیم؟

انسان‌ها موجوداتی اجتماعی هستند و قرار نیست ما همه‌ی کارها را به تنهایی انجام دهیم. وقتی یک فرد موفق می‌بینیم، خیلی‌ها فکر می‌کنند که اقبالشان بلند است. اما حقیقت این است که جز تلاش و پشتکار، او شبکه بزرگی از دیگر انسان‌ها برای خود ساخته است و اوج گرفتن در تنهایی ممکن نیست. افراد موفقی که به جایی رسیده‌اند، در طول مسیر خود قطعا دل صدها نفر را به دست آورده‌اند. کتاب چگونه با هر کسی صحبت کنیم درباره همان ویژگی سحرآمیز ارتباط موثر موفقیت آمیز نوشته شده است. در این مقاله میخواهیم به معرفی کتاب چگونه با هرکسی ارتباط برقرار کنیم؟ بپردازیم.

این کتاب در سال ۲۰۰۳ چاپ شد، شامل ۹۲ تکنیک آسان و کاربردی جذاب است که خوانندگان را از بایدهای اولین ملاقات گرفته تا همه‌ی قدم‌های بعدی همراه خود می‌برد تا به پیچیده‌ترین تکنیک‌های استفاده‌شده توسط برندگان زمان می‌رسد. یعنی در یک کلام جهت برقراری ارتباطی سالم و سازنده، در هر موقعیتی که فکرش را بکنید یک سری راهکارطبق نکات زیر ارائه می دهد.

 اثرگذاری مثبت

کاری کنید که دیگران احساس خوبی نسبت به شما پیدا کنند

سلام و خداحافظی

روش ملاقات شما با افراد و روش ترک کردن آن‌ها، شما را متمایز می‌کند. برای ورود و خروج فوق‌العاده از چه نکاتی باید پیروی کنید؟

ارتباطات

دیگران را در مکالمات گرم و صمیمانه خود شریک کنید. با این کار آن‌ها احساس خوبی نسبت به شما پیدا می‌کنند

اجتماعی شدن

بسیاری از مردم به مهمانی می‌روند تا روابط اجتماعی خود را گسترش دهند، اما اغلب احساس راحتی نمی‌کنند. برای اینکه خوش بگذرانید، چه نکاتی را به باید به کار گیرید

ایمیل و موبایل

بایدها و نبایدهای استفاده از ایمیل و تلفن همراه در برقراری ارتباطات

کارهایی که نباید انجام دهید

مردم گاهی بی‌معنی‌ترین سخنان را می‌گویند و بی‌معنی‌ترین کارها را انجام می‌دهند. چگونه از ارتکاب این اشتباهات اجتناب کنیم؟

ارتباطات شخصی

هیچ‌چیز مهم‌تر از ارتباطات شخصی نیست. برای ارتقای روابط شخصی خود از چه نکاتی کمک بگیریم؟

ضرورت مطالعه ویادگیری کتاب:

قابلیت برقراری ارتباط از مهم‌ترین ویژگی‌هایی است که انسان را از دیگر موجودات متمایز کرده است و باعث پیشرفت او شده است. امروزه کمتر کسی به اهمیت برقراری ارتباط موثر واقف نیست. یکی از مهمترین جنبه‌های برقراری صحبت توانایی سخن گفتن و صحبت کردن با افراد مختلف است. از محل زندگی تا محل کار، شرکای تجاری و… چیزی که اهمیت دارد نحوه‌ی صحبت با افراد مختلف و هم‌سو کردن آنها با خود برای رسیدن به موفقیت است. روش‌های موثر ارتباطات و تدابیر هوشمندانه به شما امکان می‌دهد تا اعتمادسازی کنید، به‌راحتی با دیگران سخن بگویید و با هرکسی که ملاقات می‌کنید، ارتباط مثبتی ایجاد کنید. این روش‌ها شما را قادر می‌سازد تا احساس عزت‌نفس مردم را افزایش دهید و باعث ‌شوید احساس خوبی نسبت به خود داشته باشند و شما را تحسین کنند. برای رسیدن به این مرحله از جذابیت شخصی، توانایی‌های خود در زمینه «پیش‌بینی احساسی» را افزایش دهید تا دریابید مردم چگونه به اعمال و رفتار شما عکس‌العمل نشان خواهند داد.

خلاصه کتب مفید و جالب

با توجه به اهمیت شبکه‌های انسانی در عصرارتباطات ، پیشنهاد میکنم جهت تقویت روابط خود اعم از روابط خانوادگی، کاری و در کل اجتماعی از راهکارهای سازنده کتاب چگونه با هر کسی صحبت کنیم استفاده گردد. با این راهکارها به آسانی یاد می‌گیریم که چگونه شروع کننده یک مکالمه کوچک باشیم؟ چگونه در ذهن افراد باقی بمانیم؟ و چگونه در جمعی مثل جلسه و میهمانی حضور موثر داشته باشیم؟واین امر زمانی محقق میگردد که کارکنان و خانواده محترم ایشان  با مطالعه این کتاب کاربردی و بهره گیری از راهکارهای عملیاتی روابط خود را بازسازی نموده وبتواند خالق یک فضای ارتباطی موثر باشند .

www.DigiFiles.org

به این مطلب امتیاز دهید
نمایش مطلب
انواع پرسشنامه و کاربرد آن ها

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برو بالا