سلام. به اولین و بزرگترین سامانه تعاملی آموزشی کشور خوش امدید.

دسته بندی : /

مدیریت کیفیت ISO 10015


مدیریت کیفیت ISO 10015

مدیریت کیفیت ISO 10015

در عصر فناوری و دانش گسترده امروز و با توجه به سرعت تغییر تکنولوژی‌ و تاثیر آن بر سیستم‌های کسب‌و‌کار و صنعت، برای ارائه خدمات آموزشی، انواع استانداردهای آموزشی در نظر گرفته شده است که سازمان‌ها می‌توانند با کمک گرفتن از رهنمود‌های این استاندار‌د‌ها به اهداف مورد نظر خود برسند.یکی از این استاندارد‌های مدیریت موثر فرایند آموزشی سازمان‌ها، استاندارد ISO10015 می‌باشد که آخرین نسخه آن در سال 2019 به روز رسانی و منتشر شده است و به همین دلیل مدیریت کیفیت ISO 10015 نام دارد. 

استاندارد ایزو 10015 با تکیه بر مدیریت کیفیت رهنمودهای مربوط به مدیریت شایستگی و توسعه افراد، دستورالعمل‌هایی در جهت ایجاد، پیاده‌سازی، حفظ و بهبود سیستم‌های مدیریت شایستگی و پیشرفت کارکنان ارائه می‌دهد تا بر نتایج حاصل از انطباق محصولات، خدمات، نیازها و انتظارات ذینفعان ذیربط تأثیر مثبت بگذارد.

به‌کارگیری فرآیندهای برنامه‌ریزی شده و منظم برای مدیریت صلاحیت و پیشرفت افراد، کمک شایانی به سازمان‌ها می‌کند تا بتوانند توانایی‌های خود را بهبود ببخشند، مسیر استراتژیک خود را برآورده و به نتایج مورد نظر برسند. استاندارد آموزش 10015 و مدیریت شایستگی، در افزایش توانایی‌های سازمان، ایجاد و ارائه ارزش، از اهمیت به‌سزایی برخوردار است. اصول مدیریت کیفیت، بر اهمیت کارکنان لایق و فرهنگی که موجب رشد و پیشرفت بیش‌تر می‌شود، تاکید می‌کند.سند استاندارد ISO 10015، در هنگام پرداختن به مسائل مربوط به مدیریت صلاحیت و پیشرفت افراد، راهنمایی‌های لازم را برای کمک به سازمان‌ها و پرسنل ارائه می‌دهد.

خلاصه کتب جذاب

استاندارد ایزو 10015 و دریافت ISO 10015، ارتباط آموزش و ارزیابی را با اهداف عملکرد سازمان به عهده دارد. در استاندارد ISO 10015، نیازهای آموزشی کارکنان و پاسخگوئی به آن‌ها از مهم‌ترین ارکان این سیستم به‌شمار می‌رود. تامین نیاز آموزشی کارکنان در سازمان، به عنوان یک الزام و ضرورت که می‌تواند جنبه های رقابتی سازمان را نیز پوشش دهد مورد توجه قرار می‌گیرد. سازمان‌ها با اخذ گواهینامه ایزو 10015 و به کمک آموزش موثر و کارا می‌توانند خود را آماده مواجهه با شرایط نوین کنند. استاندارد آموزشی 10015 در همین راستا، دستورالعمل‌های اجرائی فرایند آموزش را ارائه می‌دهد.

اکثر موسسات، سازمان‌ها و شرکت‌های خصوصی و دولتی، بر تاثیر آموزش کارکنان خود بر روی رشد فردی و شغلی آنها و همچنین بهره‌وری و موفقیت کلی سازمان، کاملا واقف هستند و برای تحقق این امر، سرمایه‌گذاری کلان برای برنامه‌های آموزشی و توسعه شایستگی افراد خود در نظر می‌گیرند؛ پس استاندارد سازی آموزش‌های سازمانی از طریق اخذ گواهینامه استاندارد آموزش استاندارد ISO 10015:2019، برای آنها از ضروریات است که بهتر است اقدامات لازم را برای اخذ این گواهینامه انجام دهند.
4.5/5 - (6 امتیاز)

محصولات مشابه

پرسش نامه تعیین شغلی هالند با تفسیر

پرسش نامه تعیین شغلی هالند با تفسیر

ارگونومی

ارگونومی

توانمندسازی

توانمندسازی

  • کاربر: سپهر جوان
  • قیمت: 38,400 تومان
  • دسته:
علوم رفتاري با کارکنان

علوم رفتاري با کارکنان

خلاصه کتاب كليد طلايي ارتباطات

خلاصه کتاب كليد طلايي ارتباطات

آموزش ایمنی و بهداشت کار

آموزش ایمنی و بهداشت کار

  • کاربر: سپهر جوان
  • قیمت: 26,500 تومان
  • دسته:

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مدیریت کیفیت ISO 10015”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کسب درآمد از فروش فایل
برو بالا