سلام. به اولین و بزرگترین سامانه تعاملی آموزشی کشور خوش امدید.

دسته بندی : / /

آرامش در زندگی


آرامش در زندگی
ما در حال حاضر در جامعه‌ای زندگی می‌کنیم که افکار و اضطراب‌ها هر روز ما را درگیر می‌کنند. در چنین دنیای پر سرعتی، آرامی درونی می تواند مبارزه ای برای رسیدن به آن باشد. ما دائماً منتظر چیز بعدی در زندگی خود هستیم و این می تواند یکی از جنبه هایی باشد که آرامی درونی ما را مختل می کند.این محصول نکات خوبی برای آرامش در زندگی دربردارد.
فهرست:
تعریف
آثار و پیامدها
راههای دستیابی به آرامش
رمز آرامش
تغذیه و دم نوش

تن ارایی چیزی نیست که در مکانی بی سر و صدا ، بی مشکل و بدون کار سخت یافت شود ، بلکه معنای حقیقی آن این است که هنگامیکه شرایط سختی بر ما می گذرد آرامی در قلب ما حفظ شود.

تعریف آرامش کار چندان ساده‌ای نیست، با این حال شاید بتوانیم آن را به‌عنوان زندگی عاری از خشونت (فیزیکی، ذهنی، روحی و همه‌ی اشکال دیگر آن) و همراه با احترام، درک تفاوت‌ها و سعه‌ی صدر تعریف کنیم.تن ارایی بیرونی به جهان و آرامش درونی به ضمیر هر شخص بر می‌گردد.

از آنجا که بین ذهن و تن ارتباط تنگاتنگی وجود دارد، هرچه در جسم آرامش بیشتری برقرار گردد، در ذهن نیز آرامش و تمرکز بیشتری برقرار شده و فرد از افکار مزاحم ذهنی رهایی می‌یابد.فرد به‌طور ارادی و آگاهانه نمی‌تواند افکار مزاحم را از ذهن خود خارج کند و به آرامش و تمرکز ذهنی برسد. اما می‌توان آزادسازی و آرام‌سازی ذهن را از راهی غیر مستقیم انجام داد. از آنجا که هر فکری (به ویژه افکار منفی مزاحم) عضلات را منقبض می‌کند، اگر عضلات آرام گردد و تنش و انقباضشان از بین می‌رود. در نتیجه افکار منفی خود به خود از ذهن خارج می‌شوند. اساس تن آرامی همین است: آرام‌سازی عضلات با قصد ایجاد آرامش و خلأ ذهنی. چرا که هرچه میدان فکری خالی تر باشد، تمرکز و توجه بر یک موضوع خاص، آسانتر می‌شود.

www.DigiFiles.org

به این مطلب امتیاز دهید

محصولات مشابه

پرسش نامه تعیین شغلی هالند با تفسیر

پرسش نامه تعیین شغلی هالند با تفسیر

مدیریت کیفیت ISO 10015

مدیریت کیفیت ISO 10015

ارگونومی

ارگونومی

توانمندسازی

توانمندسازی

  • کاربر: سپهر جوان
  • قیمت: 38,400 تومان
  • دسته:
علوم رفتاري با کارکنان

علوم رفتاري با کارکنان

خلاصه کتاب كليد طلايي ارتباطات

خلاصه کتاب كليد طلايي ارتباطات

2 دیدگاه برای آرامش در زندگی

  1. کارشناس

    سپاس از محصول با کیفتتون و راهنمایی + پشتیبانی حرفه ای تان

  2. فرشته

    ممنون از شما به خاطر خوش قولی و هزینه منصفانه

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کسب درآمد از فروش فایل
برو بالا