سلام. به اولین و بزرگترین سامانه تعاملی آموزشی کشور خوش امدید.

دسته بندی : /

آموزش ساخت ویدئوی آموزشی


آموزش ساخت ویدئوی آموزشی

برای ساخت ویدیو آموزشی می‌توان از نرم‌افزارهای مختلفی در کامپیوتر و موبایل استفاده کرد و در این آموزش، ابتدا یاد می‌گیریم که چگونه یک ویدیو آموزشی موفق را تهیه کنیم و در ادامه آن، ابزارهای مختلف ساخت ویدیو آموزشی اعم از نرم افزارهای ساخت کلیپ آموزشی و بهترین نرم افزار ساخت فیلم آموزشی از دسکتاپ را معرفی می‌کنیم. علاوه بر این، نحوه ساخت فیلم آموزشی در اندروید و iOS را نیز مرور خواهیم کرد تا در انتهای این مطلب، به نحوه تهیه ویدیو آموزشی تسلط کامل پیدا کنیم تا بتوانیم کلیپ آموزشی موفق و درآمدزا تهیه کنیم.آموزش ساخت ویدئوی آموزشی برای اساتید مفید است.

ساخت فیلم آموزشی از دسکتاپ

امروزه به طور معمول برای ساخت ویدیو آموزشی از صفحه نمایش کمک می‌گیرند. این کار از جمله موثرترین و ساده‌ترین راه‌های تهیه فیلم آموزشی به شمار می‌آید که به طور معمول می‌توان با استفاده از نرم‌افزارهایی همچون کمتازیا (کامتاسیا) به ساخت انواع فیلم‌های آموزشی پرداخت. به طور مثال می‌توانید با ضبط فیلم آموزشی از دسکتاپ نرم‌افزارهای مختلفی را آموزش دهید یا از اسلایدهای آموزشی خود فیلم تهیه کنید.

در این مطلب یاد می‌گیریم که چگونه این کار را انجام دهیم و برای ساخت ویدیو آموزشی موفق و درآمدزا به چه ابزارهایی نیاز داریم و پیش از شروع ضبط، چه کارهایی را باید انجام دهیم. برای ساخت ویدیو آموزشی موفق باید گام‌های این فایل را به دقت طی کنیم.

www.DigiFiles.org

به این مطلب امتیاز دهید

محصولات مشابه

پرسش نامه تعیین شغلی هالند با تفسیر

پرسش نامه تعیین شغلی هالند با تفسیر

مدیریت کیفیت ISO 10015

مدیریت کیفیت ISO 10015

ارگونومی

ارگونومی

توانمندسازی

توانمندسازی

  • کاربر: سپهر جوان
  • قیمت: 38,400 تومان
  • دسته:
علوم رفتاري با کارکنان

علوم رفتاري با کارکنان

خلاصه کتاب كليد طلايي ارتباطات

خلاصه کتاب كليد طلايي ارتباطات

1 دیدگاه برای آموزش ساخت ویدئوی آموزشی

  1. حجتی

    واقعا خیلی کمک کننده است، ممنون

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کسب درآمد از فروش فایل
برو بالا