سلام. به اولین و بزرگترین سامانه تعاملی آموزشی کشور خوش امدید.

دسته بندی : / /

بازاریابی و تحلیل محیط های کسب و کار کوچک


بازاریابی و تحلیل محیط های کسب و کار کوچک

امروزه باتوجه به پیشرفت فناوری و همچنین تغییر سبک زندگی مردم، میشه گفت تمام کسب و کارها درحال تغییر و تحول و پیشرفت بوده و کمتر کسی هست که با فروشگاه اینترنتی آشنایی نداشته باشد چراکه الان دیگه خیلی از افراد برای خودشون یا برای کسب و کارشون سایت دارند. فروشگاه اینترنتی درواقع یک وبسایت است که در آن امکان فروش محصولات و تعامل با مشتریان بصورت غیرحضوری فراهم میشود.بازاریابی و تحلیل محیط های کسب و کار کوچک بسیار مهم است.

کسب درآمد از فروش فایل

در فروشگاه های اینترنتی امکان فروش محصولات دیجیتالی و مجازی (فایل) فراهم است بطوری که پس از پرداخت آنلاین مبلغ محصول موردنظر توسط مشتری، لینک دانلود آن محصول برایش به نمایش در آمده و آن محصول را دانلود میکند.

فایل چیست؟

فایل یعنی هرنوع سند یا محتوایی که در کامپیوتر و حافظه های الکترونیکی (رایانه ای) قابل ذخیره سازی باشه مثل عکس، فیلم، متن و صوت، و فایل های زیادی قابل ذخیره هستند اعم از کتاب، نمونه سوال، جزوه، نرم افزار ها، فیلم های آموزشی، طرح های گرافیکی، تحقیق و مقالات، طرح کسب و کار و… .

فروش فایل یکی از بهترین روش های کسب درآمد با اینترنت هست که بازدهی و درآمد بسیار بالایی میتونه براتون ایجاد کنه.

چه فایلی بفروشیم؟

در فروشگاه های فایل هر نوع فایلی قابل فروش هست، هررر نوع فایلی!!، بعنوان مثال، یک طراح گرافیک، میتونه طرح هایی که قبلا ایجاد کرده رو داخل سایت قرار بده تا کسانی که نیاز به اون طرح داره براحتی با مراجعه به سایت بتونن طرح های موردنطررشون رو خریداری و دانلود کنند. یا مثلا شخصی که کارش خدمات دانشجویی هست، میتونه فایلهایی که داره (مثلا تحقیق، مقاله، پاورپوینت، پروژه، نمونه سوال و…) رو توی اینترنت به فروش برسونه و درآمد بسیار خوبی کسب کنه.

صنعت دیجیتال و مخصوصا حوززه فروش فایل بسرعت درحال رشد هست و فروش فیزیکی دیگه جای خودش رو به فروش دیجیتال و تجارت الکترونیک داده است.

بازاریابی و تحلیل محیط های کسب و کار کوچک

آیا هر کس میتواند از طریق اینترنت کسب درآمد کند؟

بهتر است قبل از این که به سراغ مباحث اصلی برویم پاسخ این سوال را بدهم که آیا هر کس می‌تواند از طریق اینترنت درآمدزایی داشته باشد یا نه؟ این یکی از پر تکرار ترین سوالاتی است که خیلی از افراد در زمینه کسب درآمد اینترنتی از من می پرسند. و جواب من بله است.

هر کسی با هر شرایطی می تواند از طریق اینترنت کسب درآمد داشته باشه. کسب درآمد از اینترنت هیچ محدودیت خاصی ندارد. شما در هر شرایطی که هستید می توانید از اینترنت کسب درآمد کنید و کسب درآمد اینترنتی محدودیت به سن و سال نیست. و در کل می توانم بگویم که شما در هر شرایطی می توانید از اینترنت درآمد زایی کنید.

بهتر است همین ابتدای راه به شما بگویم که کسب درآمد اینترنتی مثل هر شغل و کسب و کاری سختی خودش را دارد و هرگز نمی توانید بدون تلاش و زحمتی در آن موفق شوید.

در بسیاری از مشاوره هایی که دارم دیدم که خیلی از افراد بعد از این که کسب و کار اینترنتی شان را راه اندازی می کنند به درآمدی که می‌خواهند نمی‌رسند. وقتی وب سایتشان را بررسی میکنم میبینم که اصلا کار خاصی انجام نداده اند و تنها کاری که کردند این است که چند مقاله با چند محصول تولید کردند و انتظار دارند که به درآمدهای بسیار زیادی در ماه برسند.

اگر شما هم جزء این دسته از افراد باشید مطمئن باشید در کسب درآمد اینترنتی خود شکست خواهید خورد و به درآمد مطلوبی که می خواهید نمی رسید. پس برای اینکه بتوانید به درآمد اینترنتی زیادی در ماه برسید حتماً باید تلاش و پشتکار داشته باشید. اگر در جهت موفقیت کسب و کارتان تلاش کنید و متوقف نشوید مطمئن باشید به درآمدی که میخواهید خواهید رسید.

من اصلاً قصد انگیزه دادن به شما را ندارم اما اگر اصول کسب درآمد اینترنتی را بدانید و کار آنلاین تان را راه اندازی کنید مطمئن باشید به درآمدهای بسیار زیادی خواهید رسید.

www.DigiFiles.org

به این مطلب امتیاز دهید

محصولات مشابه

پرسش نامه تعیین شغلی هالند با تفسیر

پرسش نامه تعیین شغلی هالند با تفسیر

مدیریت کیفیت ISO 10015

مدیریت کیفیت ISO 10015

ارگونومی

ارگونومی

توانمندسازی

توانمندسازی

  • کاربر: سپهر جوان
  • قیمت: 38,400 تومان
  • دسته:
علوم رفتاري با کارکنان

علوم رفتاري با کارکنان

خلاصه کتاب كليد طلايي ارتباطات

خلاصه کتاب كليد طلايي ارتباطات

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “بازاریابی و تحلیل محیط های کسب و کار کوچک”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کسب درآمد از فروش فایل
برو بالا