سلام. به اولین و بزرگترین سامانه تعاملی آموزشی کشور خوش امدید.

برنامه ریزی دکتری

تاثیر فیلم دیجیتال بر فرهنگ روزمره ی ما قابل انکار نیست. سایت های به اشتراک گذاری ویدئو آنلاین مانند یوتوب، ویمئو و آپارات در ایران مخاطبان فراوانی تا حد چند میلیون در ماه دارند. با متداول شدن ویدئوهای دیجیتال ورود این بستر آشنا و پرکاربرد به دنیای آموزش دور از انتظار نبود.


برنامه ریزی دکتری

امروزه دانش‌آموزان از ویدئوهای آموزشی به عنوان ابزاری برای یادگیری هر چیزی از تعویض چرخ ماشین تا آخرین مد رقص استفاده می کنند. به طور قابل توجه، نسل جدید ۹۲% مخاطبان مشاهده کننده را تشکیل می دهند. موضوعات انتزاعی که آموزش و یادگیری آن ها پیش از این دشوار به نظر می رسید حال با بهره گیری از ویدئوهای آموزشی در دسترس تر و قابل درک تر هستند.برنامه ریزی دکتری مهم است.

مطالعات نشان داده است که استفاده از فیلم های کوتاه امکان پردازش موثرتر و یادآوری بهتر را فراهم می کند. صوتی تصویری بودن ویدئوها منجر به جذب مخاطبان بیشتر می شود و به هر کاربر اجازه می دهد اطلاعات را به شکلی که برای خودش مناسب تر است پردازش کند. کاربرد ویدئو در آموزش و یادگیری نه تنها برای دانش‌آموزان بلکه برای آموزگاران موسسه مربوطه نیز مفید است. پژوهشی توسط شرکت نرم افزاری کالتورا (Kaltora) در سال ۲۰۱۵ نشان داد که ۹۳% معلمان عقیده دارند، استفاده از ویدئوهای آموزشی تجربه ی یادگیری را بهبود می دهد، و موانعی مانند موقعیت کلاس و دانش‌آموزان که زمانی غیرقابل عبور بودند را از میان برمی دارد.

در نتیجه موسسات آموزشی خود را موظف به تامین نیاز روزافزون به ویدئوهای آموزشی با کیفیت بالا، دوره های آموزشی آنلاین و در دسترس می دانند. در واقع بسیاری از موسسات در تلاش برای ساخت ویدئوهای آموزشی مخصوص به خود هستند؛ ایده ای که در ضمن دلهره آور بودن، می تواند تجربه ای مثبت و لذت بخش محسوب شود، با این شرط که قراردادی با یک شرکت تولید ویدئو با خدمات کامل ببندید که بتواند ویدئوها براساس نیازهای مخصوص موسسه شما تولید کند.

استفاده از ویدئو در آموزش

ویژگی آنلاین بودن ویدئوها امکان به اشتراک گذاری آن ها در سراسر جهان و در هر ساعتی از شبانه روز را فراهم می آورد. موسسات آموزشی می توانند با استفاده از ویدئوها برای بدست آوردن مخاطبان گسترده، به سطح بالایی از خودمختاری دست یابند. از ویدئوها می توان برای جذب دانش‌آموزان با لقوه کنونی یا آینده استفاده کرد.

www.DigiFiles.org

5/5 - (1 امتیاز)

محصولات مشابه

پرسش نامه تعیین شغلی هالند با تفسیر

پرسش نامه تعیین شغلی هالند با تفسیر

مدیریت کیفیت ISO 10015

مدیریت کیفیت ISO 10015

ارگونومی

ارگونومی

توانمندسازی

توانمندسازی

  • کاربر: سپهر جوان
  • قیمت: 38,400 تومان
  • دسته:
علوم رفتاري با کارکنان

علوم رفتاري با کارکنان

خلاصه کتاب كليد طلايي ارتباطات

خلاصه کتاب كليد طلايي ارتباطات

5 دیدگاه برای برنامه ریزی دکتری

  1. داوطلب کنکور دکتری

    بە نظر من دکتری تو ایران اینقدر آش دهن سوزی نیست که دارید خودتون رو با استرس عذاب میدید و اعصابتون رو خورد میکنید ، اگر سنتون پایینه و کمتر از سی سالید بشینید مدرک زبان بگیرید و اپلای کنید و خارج از کشور ادامه بدید اگر هم مثل ما سنی ازتون گذشته دیگه حتما به درجه ای از عرفان رسیدید که هیچ چیز نه خوشحالتون میکنه نه ناراحت خیلی راحت به روزمرگی ادامه بدید تا نتایج بیاد

  2. آل داود

    اون چهار نفر از دوستامون که در صلاحیت عمومی معرفی کردیم با شماره تلفن و آدرس محل کار. قراره بهشون زنگ بزنن؟! چون مثلا به یکی از دوستای من زنگ زدن در مورد من سوالای کلی پرسیده بودن ولی دوستم که رتبه ش ۶ شده بود به دوستاش زنگ نزدن من خودم ۱۷ شدم. یک جا هم رفته بودیم برای مصاحبه. نمیدونم چی شده کسی تجربه ای داره؟!

  3. فتانه رسول زاده

    من با این برنامه ریزی دکتری قبول شدم
    عالی و مفید بود
    ممنونم از سایت خوب دی جی فایلز

  4. طاهری

    سایت خوب و مرجع اصلی دکتری بنظرم فقط
    پایگاه خبری دکتری
    http://www.phdphd.org
    من با کمک شون دکتری قبول شدم
    و همه جا معرفی شون میکنم

  5. نادر

    بدون تعارف عرض میکنم بهترینیدازلحاظ ایده پردازی نوین

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کسب درآمد از فروش فایل
برو بالا