سلام. به اولین و بزرگترین سامانه تعاملی آموزشی کشور خوش امدید.

دسته بندی : / /

بیمه نفت و انرژی


بیمه نفت و انرژی

با توجه به جایگـاه کشور عزیزمـان ایـران در منابع نـفت و گـاز دنیـا به نظر می ­رسـد باید بتـوان با نگرشی جامـع و سیستـمی، رفتاری علمی و منطقی و نهایتـاً با بیـانِ ریاضی و گویـا،  اقدام به بهـره­ برداری از این منـابع خدادادی نمود. مـرکز مطالعـات زنـجیره ارزش پیش ­بینی می­ نماید، بـا توجه به توسعـه­ ی فنـاوری­ نقش بازیـگران مختلف در طـول و عرض زنـجیره­ ی ارزش از رویکرد سنتی ساختار محور به رویـکرد نوین اطلاعات و ارتباط محور تغییـر پیدا خواهد کرد و سیـاست­ گـذاران، مدیـران، سرمایـه­ گـذاران و بازرگانـان تنها با اتکای بر منابع اطلاعـاتی خواهند توانست خود را در برابر فرصت­ ها و تهدیـد­های موجود در زنـجیره­ ی ارزش صنعت نـفت و گـاز بیمه نمایند. لذا این مرکز با بهره­ گیری از صنعت محتوا و رسانـه، به دنبـال تامین اطلاعات و تحلیل­ های مورد نیاز در تمامی بخش ­های صنعت نـفت و گـاز است.

بیمه نفت و انرژی

عملیات کشف‚ استخراج و توسعه منابع نفت و گاز در خشکی و دریا ( بزرگترین فعالیت اقتصادی در ایران و منطقه خلیج فارس و دریای خزر ) مستلزم سرمایه گذاری های کلان و بهره گیری از نیروی انسانی متخصص داخلی و خارجی و بکارگیری ماشین آلات و تجهیزات گران و پیچیده است که در معرض ریسک هایی فراتر از کارهای عمرانی و صنعتی قرار دارند .

جهت استخراج نفت، گاز، پالایش آنها و سایر کارخانجات جانبی که در فرایند تولید نفت و گاز احداث می‌شوند بیمه هایی تحت عنوان انرژی طراحی شده است.

 خطرات ایجاد شده و خسارات بوجود آمده در صنعت نفت ، گاز و پتروشیمی چه در هنگام ساخت و چه در زمان بهره‌برداری توسط بیمه های انرژی بیمه می‌شوند

 با توجه به سرمایه مورد تعهد، شرکت بیمه در بخش های ساحلی و فراساحلی با بهترین شرایط مناسب ترین پوششهای بیمه ای را در بخش انرژی برای بیمه گذاران خود فراهم می کند .

www.DigiFiles.org

به این مطلب امتیاز دهید

محصولات مشابه

پرسش نامه تعیین شغلی هالند با تفسیر

پرسش نامه تعیین شغلی هالند با تفسیر

مدیریت کیفیت ISO 10015

مدیریت کیفیت ISO 10015

ارگونومی

ارگونومی

توانمندسازی

توانمندسازی

  • کاربر: سپهر جوان
  • قیمت: 38,400 تومان
  • دسته:
علوم رفتاري با کارکنان

علوم رفتاري با کارکنان

خلاصه کتاب كليد طلايي ارتباطات

خلاصه کتاب كليد طلايي ارتباطات

1 دیدگاه برای بیمه نفت و انرژی

  1. بلوری

    بسیار عالی و قابل فهم بود خدا قوت استاد

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کسب درآمد از فروش فایل
برو بالا