سلام. به اولین و بزرگترین سامانه تعاملی آموزشی کشور خوش امدید.

دسته بندی : /

تحول اداري و شاخص‌هاي مرتبط با آن


تحول اداري و شاخص‌هاي مرتبط با آن

نظام اداری ، زیر نظامی از نظام جمهوری اسلامی ایران است که تحقق امور اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی (حسب قانون اساسی و قوانین جاری کشور) را به عهده دارد. اصلاح این نظام به عنوان پیش نیاز اصلی توسعه و یک هدف اساسی مطرح بوده و باید بر مبنای قانون اساسی، ارزش ها و شرایط و اقتضائاتی که جامعه امروز ما دارد انجام شود .تحول اداري و شاخص‌هاي مرتبط با آن در این محصولبخوبی بیان شده است.
هدف از تحول در نظام اداری عبارت است از تقویت توانمندی های نظام اداری در جهت ایفای کارآمد وظایف و نقش فعلی دولت و یا به تعبیری دیگر، انطباق نقش ها، توانمندی ها و فعالیت های نظام اداری متناسب با تحول در نظام های اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی و همچنین پیشرفت های تکنولوژیکی و تغییر در ابزار ها و روش ها و در راستای پاسخگویی به تغییرات محیطی و تحقق اهداف جامعه…

اصلاح نظام اداری ومدیریت دولتی در برگیرنده تلاشی نظاممند و یکپارچه است؛ به گونهای که از طریق آن مـیتـوان تغییـرات مؤثری در نظام اداره عمومی پدید آورد و توان آن را برای رسیدن بـه پیشـرفت ملـی، افـزایش داد. از ایـن روی، تحـول در نظـام اداری و مدیریت دولتی یا به تعبیری متناسب کردن و شایسته گردانیـدن آن، ضـرورتی حیـاتی واجتنـاب ناپـذیراسـت. ده برنامه تحول در نظام اداری که نشأت گرفته از متن سیاستهای کلی نظام اداری (ابلاغی مقام معظم رهبری)، سند چشم انداز جمهـوری اسلامی ایران، قانون برنامه پنجم توسعه اقتصادی، اجتماعی وفرهنگـی ودر چـارچوب سیاسـتهـای کلـی دولـت خـدمت گـزارمیباشد، برآن است که با توانمندسازی دستگاههای اجرایی کشور و تربیت مدیران و کارشناسان کارآمد و تحول آفرین، طرحی نو دراندازد ودر پیشرفت و توسعه یکپارچه کشور نقش مؤثرتری را ایفا نماید.

www.DigiFiles.org

به این مطلب امتیاز دهید

محصولات مشابه

پرسش نامه تعیین شغلی هالند با تفسیر

پرسش نامه تعیین شغلی هالند با تفسیر

مدیریت کیفیت ISO 10015

مدیریت کیفیت ISO 10015

ارگونومی

ارگونومی

توانمندسازی

توانمندسازی

  • کاربر: سپهر جوان
  • قیمت: 38,400 تومان
  • دسته:
علوم رفتاري با کارکنان

علوم رفتاري با کارکنان

خلاصه کتاب كليد طلايي ارتباطات

خلاصه کتاب كليد طلايي ارتباطات

1 دیدگاه برای تحول اداري و شاخص‌هاي مرتبط با آن

  1. ناشناس

    Visitor Rating: 5 Stars

  2. ناشناس

    Visitor Rating: 5 Stars

  3. سبحانی

    واقعا ممنونم بابت از مطلب

    بسیار یاری کننده بود.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کسب درآمد از فروش فایل
برو بالا