سلام. به اولین و بزرگترین سامانه تعاملی آموزشی کشور خوش امدید.

دسته بندی : / / / /

خلاصه کتاب بازی نامحدود


خلاصه کتاب بازی نامحدود

خلاصه کتاب بازی نامحدود

تابلوی راهنما بر سر یک دوراهی قرار دارد. یک سمت مسیر(پیروزی) و سمت دیگر مسیر (رضایت) را برگزینیم

کدام مسیر را برمیگزینید؟

اگر مسیر پیروزی را برگزینیم، هدف پیروز شدن است همین طور که به سمت خط پایان حرکت میکنیم ، هیجان رقابت را تجربه خواهیم کرد. افراد گرد هم می آیند تا به ما روحیه بدهند. و سپس تمام به خانه هایشان می روند (خوشبختانه دوباره میتوانیم وارد مسیر بشویم )

اگر مسیر رضایت را برگزنیم، سفری دراز در پیش خواهیم زمان هایی پیش می آید که باید حواسمان به گام هایمان باشد.زمان هایی پیش می آید که می توانیم بایستیم و از منظره لذت ببریم، به سفر ادامه می دهیم، افراد گرده هم می آیند تا در این سفر به ما بپیوندند و وقتی عمرمان به پایان می رسد، کسانی که در مسیر رضایت به ما پیوستند بدون ما به این سفر ادامه می دهند و الهام بخش دیگران می شوند تا به آن ها بپیوندند.

شاید فکر کنید نوشتن چنین کتابی لازم نباشد ، چون در طول تاریخ بشر بارها شاهد مزایای طرز فکر نا محدود بوده ایم. پیدایش جوامع قدرتمند، پیشرفت های علمی ، پزشکی و کاوش فضا همگی مرهون تلاش و همکاری گروه های   بزرگی بوده اند که بدون دانستن سرانجام کارشان پیرامون هدفی مشترک گرد هم آمده اند.برای نمونه اگر فضاپیمایی پس از پرتاب سقوط می کرد اشکال کار را پیدا و بارها و بارها تلاش می کردیم و حتی پس از پرتاب موفق بازهم به بهبود کار ادامه می دادیم این کارها را به خاطر وعده پاداش اخر سال انجام نمی دادیم بلکه احساس می کردیم جزئی از هدفی والاتر و فراتر از خودمان هستیم چیز ارزشمندی که پس از مرگمان هم باقی می ماند.

با وجود همه ی این مزایا، کار کردن  با دید نا محدود و بلند مدت از هرکسی ساخته نیست و به همت زیادی نیاز دارد ذات بشر به گونه ای است که به دنبال راهکار های آنی برای مشکلات ناخوشایند می گردد و برای پیشبرد بلند پروازی هایمان الویتمان با پیروزی های فوری است دنیا را بر اساس موفقیت ها شکست ها و برندگان و بازندگان می بینیم داشتن چنین دیدگاه پیش فرضی به دنیا درکوتاه مدت کارساز است ولی اگر راهبرد فعالیت های سازمان و شرکتمان را بر اساس آن بچینیم عواقب ناگواری در بلند مدت گریبانمان را می گیرند.

www.DigiFiles.org

5/5 - (3 امتیاز)

محصولات مشابه

پرسش نامه تعیین شغلی هالند با تفسیر

پرسش نامه تعیین شغلی هالند با تفسیر

مدیریت کیفیت ISO 10015

مدیریت کیفیت ISO 10015

ارگونومی

ارگونومی

توانمندسازی

توانمندسازی

  • کاربر: سپهر جوان
  • قیمت: 38,400 تومان
  • دسته:
علوم رفتاري با کارکنان

علوم رفتاري با کارکنان

خلاصه کتاب كليد طلايي ارتباطات

خلاصه کتاب كليد طلايي ارتباطات

4 دیدگاه برای خلاصه کتاب بازی نامحدود

  1. یاوری

    کتاب فوق العاده پر محتوا و عالی خوندنش برای هرکسی لازمه

  2. مونا

    عااالی عالی
    من بارها ازتون فایل گرفتم
    خیلی خوبین

  3. ملکی

    سلام سلام
    این کتاب کتاب بسیلر عالی و جذابی هست من ده بار خواندم

  4. حساس

    بازی مرکب هم ببینید دوستان 😂

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کسب درآمد از فروش فایل
برو بالا