سلام. به اولین و بزرگترین سامانه تعاملی آموزشی کشور خوش امدید.

دسته بندی : / / /

خلاصه کتاب بی حد و مرز اثری از جیم کوییک (Jim Kwik)


خلاصه کتاب بی حد و مرز اثری از جیم کوییک (Jim Kwik)

خلاصه کتاب بی حد و مرز اثری از جیم کوییک

اگر قرار باشد آرزویی کنید ، آن چیست ؟ جدا اگر غول چراغ جادو پیشنهاد می کرد که یک ی از آرزو هایتان را برآورده کند ، اما فقط یکی ، چه چیزی درخواست می کردید؟ آرزوهای بی حدومرز ، البته! حاال تصور کنید که من غول چراغ جادوی یادگیری شما هستم و می توان م آرزوی یادگیری تان را برآورده کنم ؛ هر موضوع یا مهارتی. می خواستید چه چیزی را یاد بگیرید؟ کدام موضوع یا مهارتی معادل درخواست خواسته های بی حدومرز می بود؟ آموخت ِن شیو ۀ یادگیری . درست است؟ ً اگر واقعا می دان ستید که چگونه هوشمند انه تر ، سریع تر و بهتر یاد بگیرید ، آن گاه اعمال کن ید. می توان ستید یاد بگیرید که ب ر طرز فکر و انگیزه تان می توانستید آن را در همه چیزِ مسلط شوید یا از روش ها یی برای یادگیری زبان چینی ، بازاریابی ، موسیقی ، هنره ای رزمی و ریاضیات استفاده کنید ؛ هیچ محدودیتی وجود نمی داشت! ابرقهرمان ذهنی می شدید ! هرچیزی ممکن می شد ، زیرا بی حدومرز بودید ! رسالت من در این کتاب این است که آرزو یتان را در صفحات پیش رو برآورده کنم .

ماهیت این کتاب فراتر رفتن و پایان دادن به خلسه است : هیپنوتیزم و دروغ های انبوه آموخته شده از پدرومادر ، برنامه ها ، رسانه ها یا بازاریابی هایی که نشان می دهند ما محدود و به نوعی نا کافی هستیم و قادر به بودن ، انجام دادن ، داشتن ، آفرینش یا مشارکت کردن نیستیم.

باور به محدود بودن ممکن است در حال دور کردن شما از بزرگ ترین رؤیا هایتان ، ً دست کم تا به امروز بوده باشد.

سفِر قهرمان عالی ترین ساختار برای وام دادن قدرت و هدف به داستان شخصی خودتان است . در بی حدومرز شما ا برقهرمان هستید. یکی از باورهای اصلی ام این است که ظرفیت انسانی یکی از تنها منابع بی پایانی است که در جهان داریم. بیشتر چیزهای دیگر محدود ند ، اما ذهن انسان ا برقدرت نهایی است ؛ هیچ محدودیتی در خالقیت ، تخیل ، عزم و توانایی ما برای تفکر ، استدالل و یادگیری وجود ندارد. با این حال این منبع در میان بکرترین ها قرار دارد. همۀ ما می توانیم قهرمان داستان خودمان باشیم و هر روز از چاه ظرفیت هایمان برداشت کنیم و آن چاه هرگز خشک نشود. اما شمار بسیار کمی از ما به این روش زندگی می کنیم . به همین دلیل این کتاب را نوشتم ، برای این که ً به شما کمک کنم دریابید مهم نیست کجایید یا کجا بوده اید ، شما قطعا می توانید خودتان را رها کنید و از محدودیت ها به سمت آزادی بروید. این ممکن است تنها » افزونه ای « باشد که برای گذر از دنیای عادی به دنیای ی شگفت انگیز نیاز دارید

اگر تخم مرغی با نیروی بیرونی شکسته شود، زندگی پایان می یابد. اگر با نیرویی از درون شکسته شود، زندگی آغاز می شود. شگفتی ها همواره از درون آغاز می شوند .

بسیاری از ما با باورهای غلط و اشتباه در مورد هوش و توانایی هایمان رشد کرده اما حقیقت این است که برای موفقیت نیازی نیست به صورت مادرزادی یک فرد نابغه باشیم. تنها کافیست که انگیزه و توانایی های فردی خود را کشف کنیم.آنگاه می‌توانیم با پیدا کردن اهدافمان به سمت موفقیت حرکت کنیم. البته در این مسیر یادگیری روشهای صحیح مطالعه، ترفند های افزایش تمرکز و تقویت حافظه و نحوه اندیشیدن نیز لازم هستند .مجموعه این کارها به ما کمک خواهد که به ذهن بی حد و مرز خود دست پیدا کنیم.

www.DigiFiles.org

5/5 - (4 امتیاز)

محصولات مشابه

پرسش نامه تعیین شغلی هالند با تفسیر

پرسش نامه تعیین شغلی هالند با تفسیر

مدیریت کیفیت ISO 10015

مدیریت کیفیت ISO 10015

ارگونومی

ارگونومی

توانمندسازی

توانمندسازی

  • کاربر: سپهر جوان
  • قیمت: 38,400 تومان
  • دسته:
علوم رفتاري با کارکنان

علوم رفتاري با کارکنان

خلاصه کتاب كليد طلايي ارتباطات

خلاصه کتاب كليد طلايي ارتباطات

4 دیدگاه برای خلاصه کتاب بی حد و مرز اثری از جیم کوییک (Jim Kwik)

  1. محسن سالاری کیا

    بسیار منظم و هماهنگ. خیلی خوشحالم که شما را پیدا کردم.
    فایل هاتون هاتون عالی هستن⭐

  2. خداوردی

    کتاب بسیار شگفت انگیز است

  3. چنبری

    اگر می‌خواهید عملکرد مغزی خود را در این دنیای دیجیتالی ، سلامت مغز بهبود دهید و بر خائنان دیجیتالی نام‌برده‌شده غلبه کنید، کتاب بی‌حد و مرز را بخوانید.

  4. رستگار

    کتاب رو با شک و تردید شروع کردم. فکر میکردم مثل خیلی از کتاب‌های توسعه فردی موجود پر از شعار و تعریف نویسنده‌ از دستاوردهاشه. اما با خوندنش نظرم ۱۸۰ درجه تغییر کرد.عالی بود

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کسب درآمد از فروش فایل
برو بالا