سلام. به اولین و بزرگترین سامانه تعاملی آموزشی کشور خوش امدید.

خلاصه کتاب خانه آرام من دكتر رضا رنجبر


خلاصه کتاب خانه آرام من دكتر رضا رنجبر

وقتی زندگی بسیاری از افراد موفق رو بررسی می کنیم می بینیم که اونها بیشتر از بقیه اهل کتاب و مطالعه بودند و شاید هم یکی از دلایل برتری اونها نسبت به بقیه همین بوده باشه.یک چیزی رو شک نکنید اگه اهل مطالعه نباشید یا به موفقیت نخواهید رسید و یا سرعت رشد شما به طور وحشتناک پایین خواهد اومد که این حالت دوم هم بعد از مدتی ناامیدی و بعد هم شکست شما رو به دنبال خواهد آورد. خلاصه کتاب خانه آرام من دكتر رضا رنجبر خیلی مهم است.

شما وقتی اهل مطالعه میشید تو زندگیتون کلی اتفاق خوب و مثبت و می افته که حال دل شما رو برای زندگی کردن بهتر می کنه. نتایج یک تحقیقات در آمریکا نشان داد:افرادی که 30 دقیقه در روز مطالعه می‌کنند، 2 سال بیشتر از افرادی که عادت به مطالعه ندارند، عمر خواهند کرد.چرا که استرس کمتر و آرامش بیشتری دارند و در کل سالم‌تر هستند.

در نگاه مقام معظم رهبری وضع کتابخوانی در کشور مطلوب نیست. برای روشن شدن موضوع به برخی از فرمایشات ایشان مراجعه می‌کنیم:

«من هر زمانی که به یاد کتاب و وضع کتاب در جامعه خودمان‏ می‏‌افتم، قلباً غمگین و متاسف می‏‌شوم. این به خاطر آن است که در کشور ما به هر دلیلی که شما نگاه کنید، باید کتاب اقلاً ده برابر این میزان، رواج و توسعه و حضور داشته باشد. اگر به دلیل‏ پرچمداری تفکر اسلامی و حاکمیت اسلام به حساب بیاورید، این معنا صدق می‏‌کند، چون اسلام به کتاب‏ خواندن و نوشتن، خیلی اهمیت‏ می‏‌دهد. اگر هر منصفی به بیانات نبی مکرم اسلام (ص) و ائمه (ع) و پیشوایان اسلام نگاه کند و ببیند که اینها در چه‏ زمانی به کتاب و کتابخوانی دعوت می‏‌کردند و فرا می‏‌خواندند، همه‏ افسانه‏‌ها از ذهنش شسته خواهد شد و خواهد فهمید که دشمنان اسلام‏ جز این نداشتند که افسانه‏‌های کتاب‏سوزی و کتاب‌ستیزی را برسر زبان‌ها بیندازند، چون اسلام پرچمدار کتابخوانی است.»

www.DigiFiles.org

5/5 - (1 امتیاز)

محصولات مشابه

پرسش نامه تعیین شغلی هالند با تفسیر

پرسش نامه تعیین شغلی هالند با تفسیر

مدیریت کیفیت ISO 10015

مدیریت کیفیت ISO 10015

ارگونومی

ارگونومی

توانمندسازی

توانمندسازی

  • کاربر: سپهر جوان
  • قیمت: 38,400 تومان
  • دسته:
علوم رفتاري با کارکنان

علوم رفتاري با کارکنان

خلاصه کتاب كليد طلايي ارتباطات

خلاصه کتاب كليد طلايي ارتباطات

2 دیدگاه برای خلاصه کتاب خانه آرام من دكتر رضا رنجبر

  1. سهیلا

    واقعن خلاصه و مفید و به دور از خودنمایی علمی ادبی بیهوده

  2. مهبد

    سلام و خسته نباشید بسیار و بسیار از همه ی زحمات و همکاری تان برای دانشجویان که داشتید سپاسگزاریم . کاملا واضح روشن بود ولی به شدت نیاز به کمک بیشتر و جواب سؤال هایی که داشتم را ازتون دارم خواهشا به دادم برسید سخت در عذاب و سردرگمی هستم از درک و معرفت تون سپاسگزاریم . تشکر .

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کسب درآمد از فروش فایل
برو بالا