سلام. به اولین و بزرگترین سامانه تعاملی آموزشی کشور خوش امدید.

دسته بندی : / / / /

خلاصه کتاب در 30 روز


خلاصه کتاب در 30 روز

خلاصه کتاب در 30 روز

آغاز مهمترین قسمت کار است

 کتاب در ۳۰ روز عادت هاتو تغییر بده و زندگیتو بساز نوشته‌ی مارک رکلاو توسط نشر مات منتشر شده است. آدم‌های زیادی را می‌بینیم که در رویای ارتقای سطح زندگی‌شان هستند، و اینکه شادتر باشند و پولدارتر، با این حال معتقدند تنها راه تحقق این خواسته‌ها وقوع یک معجزه است: بردن بخت‌آزمایی، ازدواج با شخصی پولدار، یا صاعقه‌ای دیگری از شانس! آن‌ها در پی تاثیرات بیرونی هستند که از روی شانس اتفاق بیفتد و همه‌چیز را عوض کند.خلاصه کتاب در 30 روز مفید است.

 آن‌ها فکر می‌کنند که زندگی برایشان اتفاق می‌افتد! اغلب نمی‌داننند که می‌توانند کنترل زندگی‌شان را در هر لحظه و هر روز به طور کامل در دست بگیرند؛ پس به رویاپردازی، انجام دادن کارهایی که هرروز انجام داده‌اند، و صبر کردن برای نتیجه‌ای معجزه آسا ادامه می‌دهند. بعضی وقت‌ها آنها حتی نمی‌داند چه می‌خواهند. در کتاب در ۳۰ روز می‌خوانیم که ما زندگی‌ای را هدایت می‌کنیم که خودمان انتخاب کرده‌ایم! چطور؟ چراکه ما هر لحظه زندگی‌مان را از طریق افکار، اعتقادات و توقعاتمان می‌سازیم و ذهنمان به قدری قدرتمند است که چیزی را که می‌خواهیم به ما می‌دهد. نکته خوب این است که می‌توانید ذهنتان را تمرین دهید فقط چیزهایی را به شما بدهد که می‌خواهید، و نه چیزهایی که نمی‌خواهد.

 پاراگرافی از کتاب در ۳۰ روز

شاید شنیده باشید که زندگی شما حاصل تصمیم‌هایی است که گرفته‌اید. درباره آن چه احساسی دارید؟ آیا در مورد شما درست است؟ مهم است که از الان به بعد، از قدرتی که بر روی زندگی‌تان، با گرفتن تصمیم‌ها دارید آگاه باشید! هر تصمیم و هر انتخاب یک تاثیر مهم بر زندگی شما دارد. در واقع، زندگی‌تان نتیجه  مستقیم تصمیم‌ها و انتخاب‌هایی است که در گذشته داشته‌اید، و هر انتخاب یک نتیجه با خود به همراه دارد! شروع کنید به گرفتن تصمیم‌های بهتر. به یاد داشته باشید که شنا افکارتان و حتی احساساتتان را انتخاب می‌کنید.

 مهم‌ترین مسئله تصمیم گرفتن است. درست یا غلط بودن تصمیم در درجه دوم اهمیت قرار دارد؛ خیلی زود بازخوردی دریافت خواهید کرد که به پیشرفت شما کمک خواهد کرد. وقتی تصمیمی گرفتید، قبولش کنید و عوابقش را بپذرید. اگز اشتباه بود، از آن درس بگیرید و خودتان را ببخشید، با این علم که در آن نقطه از زمان و با علمی که داشتید، این بهترین و درست‌ترین تصمیمی بود که می‌توانستید بگیرید.

www.DigiFiles.org

5/5 - (2 امتیاز)

محصولات مشابه

پرسش نامه تعیین شغلی هالند با تفسیر

پرسش نامه تعیین شغلی هالند با تفسیر

مدیریت کیفیت ISO 10015

مدیریت کیفیت ISO 10015

ارگونومی

ارگونومی

توانمندسازی

توانمندسازی

  • کاربر: سپهر جوان
  • قیمت: 38,400 تومان
  • دسته:
علوم رفتاري با کارکنان

علوم رفتاري با کارکنان

خلاصه کتاب كليد طلايي ارتباطات

خلاصه کتاب كليد طلايي ارتباطات

4 دیدگاه برای خلاصه کتاب در 30 روز

  1. مصطفی تنابنده

    واقعا از اینهمه دقت به نکات ظریف شگفت زده شدم. مشتری مداری همه جا رمز موفقیت است

  2. Sima

    Salam
    Ba arze tashakor va ehteram khedmate tamamie karkonan , .
    Vaghean az hame zahamatetun va khosh gholitun va nazmi ke tuye zaman dashtid sepasgozaram.

  3. شهره مرادی خواه

    مطالبتون بسیار عالی بود با تشکر.

  4. لاله

    سایت باحالی دارید
    ادم دوساعت هم میچرخه بازمطلب هست که جدید برامون
    بیست هستید

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کسب درآمد از فروش فایل
برو بالا