سلام. به اولین و بزرگترین سامانه تعاملی آموزشی کشور خوش امدید.

دسته بندی : / /

خلاصه کتاب راه هنرمند


خلاصه کتاب راه هنرمند

شروع به عنوان یک مجموعه ای از راهنمایی و نکات از هنرمندان و نویسندگان مختلف، راه هنرمند را به یک کتاب و جمع آوری شد خود منتشر شده توسط جولیا کامرون برای به حداکثر رساندن خلاقیت و بهره وری از هنرمندان.

خلاصه کتاب راه هنرمند

عنوان اصلی کتاب، شفای هنرمند درون بود، و توسط آژانس ادبی ویلیام موریس رد شد، قبل از اینکه خود منتشر شود. کامرون خودش کتاب را تایپ کرد و نسخه های زیراکسد را در یک کتابفروشی محلی فروخت. پس از اینکه کتاب شروع به فروش گسترده کرد، عنوان آن تغییر کرد، زمانی که کتاب توسط جرمی تارچر (اکنون گروه پنگوئن ) در سال 1992 منتشر شد.  اولین چاپ حدود 9000 نسخه بود.  این کتاب در ادامه به فهرست 10 کتاب پرفروش برترو در فهرست 100 کتاب برتر خود کمکی تمام دوران رسید. این کتاب در نهایت پس از فروش میلیون‌ها نسخه در سراسر جهان در «تالار مشاهیر خود انتشارات» قرار گرفت.

کامرون در سراسر کتاب معتقد است که الهام خلاق از منشأ و تأثیر الهی است و هنرمندانی که به دنبال توانمندسازی خلاقیت هستند باید آن را درک کنند و به آن ایمان داشته باشند. رویاها و آرزوهای خلاقانه از منبع الهی سرچشمه می گیرند، نه از نفس انسانی.» 

www.DigiFiles.org

5/5 - (3 امتیاز)

محصولات مشابه

پرسش نامه تعیین شغلی هالند با تفسیر

پرسش نامه تعیین شغلی هالند با تفسیر

مدیریت کیفیت ISO 10015

مدیریت کیفیت ISO 10015

ارگونومی

ارگونومی

توانمندسازی

توانمندسازی

  • کاربر: سپهر جوان
  • قیمت: 38,400 تومان
  • دسته:
علوم رفتاري با کارکنان

علوم رفتاري با کارکنان

خلاصه کتاب كليد طلايي ارتباطات

خلاصه کتاب كليد طلايي ارتباطات

4 دیدگاه برای خلاصه کتاب راه هنرمند

  1. جلال

    تنها به همین قانع نباشین و تنوع محصولاتتون رو بالا ببرین. بازم ممنون و مطمئن باشین که به مشتری‌های ثابتتون خواهم پیوست و از سرویس و خدمات سهم برای دوستانم خواهم گفت.

  2. ناشناس

    تشکر و تقدیر برای شماست که همواره لطفتان رابه من ارزانی داشتید. از زحماتتان بی‌نهایت تشکر میکنم

  3. نگین

    به کارگیری خلاقیت در خلق کاراکترها و فضاپردازی آثار، منجر به این می‌شود که مخاطب اثر را به تفکر بیشتری ترغیب کند تا بیش از آنچه را که در متن وجود دارد به تصور خویش درآورد و به درک عمیق‌تر و بهتری از موضوع دست یابد.

  4. رضوی

    درود درود
    اول تشکر کنم از این همه تلاش خالصانه شما
    دی جی فایلز عالی است.
    بنظرم یکی از ویژگی های بارز انسان تفکر خلاق است. وجود خلاقیت ویژه در برخی انسان ها و بکارگیری آن سبب خلق آثار مختلف علمی، ادبی، فلسفی و هنری می شود.
    مرسی از مطلب خوبتون

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کسب درآمد از فروش فایل
برو بالا