سلام. به اولین و بزرگترین سامانه تعاملی آموزشی کشور خوش امدید.

دسته بندی : / / /

خلاصه کتاب زندگی رویاییت رو بساز


خلاصه کتاب زندگی رویاییت رو بساز

خلاصه کتاب زندگی رویاییت رو بساز

پیشگفتار

زندگی در مادیات خلاصه نمی شود ،بلکه معنویات و داشته های درون مهم است. اساس هر آنچه شما در زندگی تان دارید و در آینده خواهید داشت، شخصیت شماست. با توجه به این خصوصیات مهم که لازمه کسب موفقیت است، شما همچنان در روابط کاری خود دچار مشکل هستید به طوری که انرژی تان کم شده و زندگی برایتان تیره و تار شده است، امیدتان را از دست داده اید؟ و زندگی یکنواختی دارید روی سخنم با خانم هایی است که قلبم باور دارند پویا و توانمند هستند ولی راهش را بلد نیستند .وقتی روش کارهایم را با شما به اشتراک بگذارم و شما مشاهده کنید چطور شیوه زندگی خود را تغییر داده ام ، شما هم به نیروی درون خود برای تغییر در زندگیتان می برید.

مقدمه

من در این کتاب، داستان زندگی خود را به همراه درس های مهمی که در گذر  آن کسب کرده‌ام را با شما به اشتراک می گذارم. شما در ادامه کتاب مشاهده میکنید که من نه تنها به رویاهایم رسیده‌ام، بلکه شما  مثل من موفق می شوید رویاهای تان را به واقعیت تبدیل کنید. من افتخار می کنم شرح سفر زندگی خود را در اختیار شما قرار دهم. من در یک خانواده فقیر در یکی از شهرهای کوچک اوکراین به دنیا آمده ام و برای تحقق رویاهایم به آمریکا مهاجرت کردم و هم اکنون در حومه زیبایی از شهر زندگی می کنم که انگلیسی زبان هستند، زندگی خوب و راحتی دارم. هدفم این است تا شما را تشویق کنم فکرهای بزرگتر و دید وسیع تری برای تحقق زندگی رویایی خود داشته باشید و  خودباوری تان را تقویت کنید . این کتاب ابزارها و راهبردهای لازم برای تحقق زندگی رویایی تان را در اختیار شما قرار می دهد. خیلی از افراد نمی دانند توانمندی خلق کردن که روند مستمر است دارند . آنها نسبت به افکارشان بی توجه هستند . درحالی که افکارشان روی رفتارشان تاثیر می گذارد . فرایند خلق کردن و آفرینش  باید تعمدی و خود خواسته باشد؛ بدان معنا که افکار، کلمات و کارهای شما باید با هم هماهنگ باشند. قبل از اینکه شروع کنیم از شما می‌خواهم تا خیال پردازی کنید، مثل دنیای بچگی. سپس از دنیای بزرگسالی خارج شوید و خودتان را کودک فرض کنید. یک لحظه فکر کنید که آرزوی  شما برآورده می شود. شک و باورهای محدود کننده را از خود دور کنید. سعی کنید انگیزه و فکرهای بزرگتری برای زندگی داشته باشید.

فصل اول  (شما خلاق هستید)

شما بیشتر از آنچه فکر میکنید قوی تر هستید . اگر از نیروی خلاق درونتان آگاه باشید به هر آرزویی که دارید خواهید رسید. وضعیت هر کسی متفاوت است، اما این نمی تواند دلیل خوبی برای دنبال نکردن رویاهای تان باشد . اینکه از کجا می آیید بیانگر همه شخصیت شما نیست. داشته ها اهمیت چندانی ندارد بلکه خود شما  مهم هستید. اگر امروز صاحب چیزی نیستید ، شاید فردا صاحب آن باشید . داستان دوچرخه ، به من آموخت که شناخت خود واقعی به شرایط خارجی بستگی ندارد . من بعد ها این حقیقت را پذیرفتم،  ارزش و شان به مکان و موقعیت نیست.اینکه  اهل کجا هستید و کجا زندگی میکنید مبین شخصیت شما نیست. برداشت اشتباه نکنید. من مخالف مادیات و ثروت نیستم بلکه معتقدم شخصیت، جسم و روح تر مهم تر از لذتی است که مادیات برای شما به ارمغان می آورد . ارزش و معانی در افراد و در چیزهای مختلف وجود دارد . من عاشق والدینم هستم و از اینکه من و خواهرم را با عشق و مراقبت بی‌شائبه خود بزرگ کردند ، سپاسگزارم . به نظر من رشد و پرورش من شایسته ترین کاری بود که آنها در حق من انجام دادند . آنها می‌خواستند لذت و خوشی های دنیا را برای ما فراهم آورند ولی حیف که نتوانستند! مهم نیست ، چرا که پرورش ما خودش کار بزرگی بود. من به خاطر سختی هایی که در دوران کودکی متحمل شده بودم مشتاق زندگی مرفه بودم. این موضوع از نظر من نیروی محرک در اوج نومیدی بود. بعدها در زندگی دریافتم که این دوران سخت ، مثل الماسی نتراشیده بود، گنجی در مخروبه که شخصیت من در این دوران شرک گرفت و به دنبال آن احساس برنده بودن در من شکوفا شد. سختی های زندگی درس های زیادی به من آموخت. من آموختم که زمانی رشد می کنی که درد کشیده باشی. شما تلاش میکنید و مهارت های تان را به کار می گیرید . زمین می‌خورید. مجدد تلاش می کنید. یاد می گیرید و ادامه می دهید. یکباره به خودتان می آید و می بینید که موفق شده اید. در مورد من همه چیز با یک تصمیم شروع شد .ذهنم را روی بهترین در زندگی متمرکز کردم. در آن دوره همه چیز اطراف هم باعث افسردگی من میشد. فلسفه زندگی خانواده‌ام ساده بود ولی امیدوار کننده نبود. گفته آنها این بود:  مسیر زندگی هرکس از قبل مقدور شده بی شک باید آن را پذیرفت، من شخصاً این را قبول نداشتم. آرزوی قلبی من پیشرفت تا اوج بود و روح درون من تعالی را جستجو می کرد. من جرئت آرزو کردن نداشتم و قادر نبودم با توجه به شرایط فعلی،  آینده بهتری را تصور کنم . دنیا با تمام بزرگی اش خیلی کوچک است . بدین ترتیب من به دنبال کلیدی برای ورود به دنیای بزرگ تر بودم . من چیزی نداشتم جز نیروی درون .در ابتدا آرزوهای من از سر  هیجان بود. بعد بعد کم‌کم شکل گرفت و تحقق یافت.

www.DigiFiles.org

به این مطلب امتیاز دهید

محصولات مشابه

پرسش نامه تعیین شغلی هالند با تفسیر

پرسش نامه تعیین شغلی هالند با تفسیر

مدیریت کیفیت ISO 10015

مدیریت کیفیت ISO 10015

ارگونومی

ارگونومی

توانمندسازی

توانمندسازی

  • کاربر: سپهر جوان
  • قیمت: 38,400 تومان
  • دسته:
علوم رفتاري با کارکنان

علوم رفتاري با کارکنان

خلاصه کتاب كليد طلايي ارتباطات

خلاصه کتاب كليد طلايي ارتباطات

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “خلاصه کتاب زندگی رویاییت رو بساز”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کسب درآمد از فروش فایل
برو بالا