سلام. به اولین و بزرگترین سامانه تعاملی آموزشی کشور خوش امدید.

دسته بندی : / / / /

خلاصه کتاب فوق العاده باش


خلاصه کتاب فوق العاده باش

خلاصه کتاب فوق العاده باش

وارن بافت این نظریه را ارائه داد: «هیچ زمانی نخواهد بود که از خودت بهتر باشی.» بینشی درخشان از یک مرد درخشان. من بهتر، هیچ گاه وجود نخواهد داشت. هیچ زمانی از خودت بهتر، وجود نخواهد داشت. بعضی‌ها شاید سعی کنند که پندار، گفتار یا کردار تو را کپی کنند ولی هرچه هم به سختی تلاش کنند، تنها دومین نفر از بهترین تو خواهند بود زیرا شما منحصر به فرد هستید. ما بین میلیاردها انسان زندگی میکنیم، یکی از آن ها شما هستید که امروز زنده است . این درک، شما را متوقف می کند و به فکر می اندازد، اینطور نیست؟ به این نتیجه می رسی که خاص هستی یا نه، خارق العاده هستی.در واقع مسابقه و رقابتی وجود ندارد.خلاصه کتاب فوق العاده باش مفید است.

 بنابراین، امروز با خود چه خواهی کرد، آیا خلاقیت های ذاتی خود را بیشتر به کار می گیری؟ یا فقط از آنچه هستی، بهتر خواهی بود؟ این فقط یک ایده است زیرا وقت دیگری نخواهد بود که بهترین خود باشی. همین امروز و اگر حالا نه، پس کی؟ به یاد گفته هرادتوس فیلسوف می افتم که گفت: «بهتر است که با جسارت،برده اشتباهات بزرگ بعضی از ریسک های مان باشیم تا آن که با بزدلی و بی میلی از ترس احتمال وقوع اتفاقات بد در جای خد بمانیم.» چه گفته زیبایی!

هیچ زمانی جز حال، برای بهتر بودنت وجود ندارد.

نصیحت استیو مارتین کمدین، به کمدین های جوان این است: «آن قدر خوب باشید تا نتوانند شما را نادیده بگیرند.» عاشق این جمله ام. زندگی به سخت کوشان علاقه دارد هرچه به زندگی بیشتر بدهی، از آن بیشتر پس میگیری. غیر ممکن است که برنده نباشی، وقتی در کارت بهترین باشی و برای بهتر بودن تلاش کنی.

گاهی ناامید می شویم. برای همه ما اتفاق می‌افتد. به سختی می کوشیم، به آرزوهای خود معتقدیم و آرمان های مان را دنبال می‌کنیم ولی اتفاق نمی‌افتد یا این طور به نظر می‌رسد. هر تصمیمی مهم است، هر قدم مهم به حساب می آید. صبور باش. اطمینان داشته باش. مشتاق باش. مثل سنگ تراشی باش که روزانه مدام سنگ را می‌تراشد. عاقبت یک ضربه ساده، سنگ را می شکافد و الماس نمایان می شود.

 این دیدگاه عالی استیو مارتین، من را عمیقاً تحت تاثیر قرار داد: «آنقدر خوب باش که نادیده گرفته نشوی» این فلسفه را در دنیا، اجتماع، کار و خانه به کار گیر. با به کارگیری و تقدیم استعدادها و ظرفیت‌هایت،  به پاداش عظیمی دست خواهی یافت.

 زندگی در نهایت، عادل است، به آن اعتماد کن.

یک ایده بسیار قوی وجود دارد که شاید بتواند دگرگونی هایی در کار و زندگی شما ایجاد کند، اگر آن ایده را جزئی از خود بدانید، پیشرفت یا رکورد زندگی شما رابطه مستقیمی با نحوه مقابل شما با ترس هایتان دارد. با ترس ها مواجه شو تا شانس عالی بودن را از دست ندهی.

اگر شما در شرایط ناامن، نامناسب و ترسناکی قرارگیرید و به جای فرار از آن موقعیت با قاطعیت با آن روبرو شوید و اموری را که می دانید باید انجام شوند، انجام دهید، شاهد اتفاق بسیار حیرت انگیز خواهد بود: اول آن که، آن ترس واهمه‌ای بیش نبوده است. دوم آن، که برای شجاعت تان یک پاداش غیر منتظره به شما می رسد. پشت هر ترسريا، هدایای زیبایی وجود دارد که شامل رشد شخصیتی، اعتماد به نفس و دانایی است. من این را بارها و بارها دیده ام. حدس می زنم که این قانون زندگی است؛ بنابراین به سمت ترس بدوید، به تدریج شروع کنید، آهسته و پیوسته رفتن موفقیت را همراه دارد و موفقیتی که لایق آن هستید، کم‌کم آشکار می‌شود، وقتی که واقعاً به آن احتیاج دارید.

 پشت هر دری از ترس هدایای های زیبایی نهفته است.

www.DigiFiles.org

به این مطلب امتیاز دهید

محصولات مشابه

پرسش نامه تعیین شغلی هالند با تفسیر

پرسش نامه تعیین شغلی هالند با تفسیر

مدیریت کیفیت ISO 10015

مدیریت کیفیت ISO 10015

ارگونومی

ارگونومی

توانمندسازی

توانمندسازی

  • کاربر: سپهر جوان
  • قیمت: 38,400 تومان
  • دسته:
علوم رفتاري با کارکنان

علوم رفتاري با کارکنان

خلاصه کتاب كليد طلايي ارتباطات

خلاصه کتاب كليد طلايي ارتباطات

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “خلاصه کتاب فوق العاده باش”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کسب درآمد از فروش فایل
برو بالا