سلام. به اولین و بزرگترین سامانه تعاملی آموزشی کشور خوش امدید.

دسته بندی : / / /

خلاصه کتاب مدیر یک دقیقه ای


خلاصه کتاب مدیر یک دقیقه ای

خلاصه کتاب مدیر یک دقیقه ای

کتاب مدیر یک دقیقه ای با یک ماجرا آغاز می‌شود . ماجرای مدیر جوان و جویای تجربه ای که برای افزایش دانش خود در زمینه مدیریت و موفقیت نزد مدیر موفقی رفته و طی گفت و‌گو و مصاحبه‌ای که با تو دارد به اطلاعات جدید و جالبی دست می‌یابد و با جمع آوری آن تجربه ها کتاب پیش رو را که همان مدیر یک دقیقه ای است می‌نویسد . خلاصه کتاب مدیر یک دقیقه ای برای همگان مفیده!

مدیر یک دقیقه ای کیست؟

یک مدیر یک دقیقه ای کسی است که در زمان کوتاه ، همراه با افراد و کارهایش به نتایج بسیار خوب و با ارزش می‌رسد . کسی که بدون صرف وقت زیاد به نتایج خوب و مفید می‌رسد.

بازی فکری مدیر یک دقیقه ای :

یک مدیر یک دقیقه ای می بایست « رسیدن به نتایج بزرگ تر در زمان کوتاه تر » را به خود و دیگران هدیه دهد . هدف ها را تعیین کند . رفتارها و اجراها را تمجید و توبیخ کند ، افراد را تشویق کند ؛ واقعیات را با صراحت بیان نماید ، بخندد ، کار کند ، لذت ببرد و به دیگران نیز بگوید چنین کنند !

موقعیت پسامدرن، بسیاری از مفاهیم و پارادایمهایی را که دیر باز ریشه ای عمیق و سترون یافته و در هاله ای از ثبات و تقدس فرو رفته اند، دستخوش تحولی ژرف کرده است. سازمانها و نهادهای امروزی در بطن و متن این دو گانگیها و تناقضات قرار دارند و ملزومند سلامت و کمال واقعی را تحت چنین شرایطی جستجو کنند و زمینه های بقا، انتظام و بالندگی و درخشش را برای خود به ارمغال آورند. از این رو، در عصر جدید از مدیران انتظار می رود که با پیروی از مفاهیم تفکر استراتژیک و نظام گرا استراتژیهای پیچیده ای را طراحی، تدوین و اجرا کنند و از سرمایه معنوی سازمان به صورت داراییهای نامشهود که شامل قابلیتها و شایستگیهای منابع انسانی است، پاسداری و حمایت کنند. از مدیران و رهبران سازمانها انتظار می رود که از توانمندیهای لازم برای مهار بی نظمی ها و تناقضات بر خوردار باشند. آنان باید صادقانه بپذیرند که مسئول تبدیل شکستها و به فرصتها هستند. رمز موفقیت آنان در این فرآیند دشوار این است که در رویه ها و روشهای خود انعطاف پذیرند، در انجام کارها باهوشتر، برای تصمیم گیری و اتخاذ تصمیمات اساسی در شرایط پیچیده سریعتر، در هدایت منابع کمیاب لایق تر، در جلب رضایت مشتریان و مخاطبان موفق تر و در اجرای تغییرات بنیادی و گسترده و ثابت قدم و مطمئن تر باشند. این همه، در حالی است که به جای برقراری روابط بالا و پایین خشک اداری و تأمل ناپذیر با زیر دستان از مدیران انتظار می رود که خصیصه هایی نظیر اعتقاد راسخ نسبت به پیشبرد اهداف و آرمانهای مسئولیت، پشتکار و پیگیری مداوم، علاقه به کار سخت و خستگی ناپذیر، بی اعتنایی به شهرت و ثروت، بیگانگی با حس بوروکراتیک و همدلی بامردم را سرلوحه برنامه های خود قرار دهند.

www.DigiFiles.org

5/5 - (3 امتیاز)

محصولات مشابه

پرسش نامه تعیین شغلی هالند با تفسیر

پرسش نامه تعیین شغلی هالند با تفسیر

مدیریت کیفیت ISO 10015

مدیریت کیفیت ISO 10015

ارگونومی

ارگونومی

توانمندسازی

توانمندسازی

  • کاربر: سپهر جوان
  • قیمت: 38,400 تومان
  • دسته:
علوم رفتاري با کارکنان

علوم رفتاري با کارکنان

خلاصه کتاب كليد طلايي ارتباطات

خلاصه کتاب كليد طلايي ارتباطات

6 دیدگاه برای خلاصه کتاب مدیر یک دقیقه ای

  1. ساعتچی

    سلام
    کتاب در کل ارزش خوندن داره اما یه سری مشکلات هست که نمیشه ازش گذشت.
    من راضی بودم
    شما بی‌نظیر هستید

  2. ارزی

    درود
    سایت عالی است
    سرعت پاسخگویی هم خوبه ، من که عاشقونممممممم

  3. کوهستانی

    سلام. من تازه کتاب رو شروع کردم. میخواستم بپرسم واقعا کاربردی و قابل اجرا هست؟

  4. ثریاجون

    کتابی، با مفهوم سلیس و شیوا، ولی در عین حال به خاطر مفاهیم کاربردیش خوبه که بیش از یک بار شنیده و یا مطالعه بشه تا ملکه ی ذهن بشه. شهرتش بی دلیل نیست. لذت بردم.

  5. نیما

    درود
    کتابی موثر است
    توصیه میکنم

  6. فاطمی زاده

    سلام
    فوق العاده مخصوصا راوی که جذابیت کارو چند برابر کرده
    سایت دی جی فایلز دوست داشتننننننننی

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کسب درآمد از فروش فایل
برو بالا