سلام. به اولین و بزرگترین سامانه تعاملی آموزشی کشور خوش امدید.

دسته بندی : / / / / /

خلاصه کتاب مهندسی درون سادگورو


خلاصه کتاب مهندسی درون سادگورو

خلاصه کتاب مهندسی درون سادگورو

بخش اول

زمانی که خواست را از دست دادم .

در این بخش س” ساد گدو” از تجربیات شخصی اش و از  کودکی  ،جوانی ونو جوانی اش و تجربیات ارزشمند و روندی که منجر به خود شناس اش شد می پردازد.

شهر محل تولد” هیور ” او تپه ای وجود داشت به نام ” تپه يا موتدی ”  هر فردی با تجربه خوب و بدی به صورت نذر و يا طلب آرامش به بالای تپه ی رفت  واین رسم هر درمان شد ” مسیور” بود.

او که به تازگی از عشق فارغ شده بود به بالای تپه يا موندی که آن را

” صخره تعمق ” می خواند رفت و از آن بالا به منظر ه شهر و درختان وطبیعت آنجا خیره شد. در آنجا بود که تحولی نوين در او به وجود آمد و توانست “مق” را دو دنیا و جایی در “بیرون ” بینیند.

به نام سوادی ما لاریجانی( آنگونه که شناخته ی شد ) شروع به آموختن و انجام هر روزه یوگا نمود.

و ابتدا از یوگای ساده anqamavdana ( آنگا مار دانا ) یعنی ( سیتمی از یوگای فیزیک که موجب تقویت عروق و اقدام ها می شود)نمود‌.

او تاکید بر ” مشاهده گر” بودن دارد. و معتقد ات که نباید مانند اکثر مردم به دنبال معنویت  وخدا و در جستجوی حقیقت  بود. چون چیزی را که در جستجو یش هستید را از قبل برای خودداری نموده اید .و هدف جستجو نیست که اهميت دارد ،بلکه توانايی جستجوگری است . توانايی جستجوگری بدون دلیل و مسیب .طالب،بودن به معنی در جستجوی بودن چیزی نسبت ،بلکه ارتقا درک و آگاهی است و توانايی مشاهده گری.

( سامادی، حالتی روحانی رای بدن مادی است و در سنتی معنوی هند دارای اعتبار است )

چون هند چنين کشوری است و درک سنتی  از معنویت  وجود دارد و به مردمان به ارث رسیده است در این مرحله او توانست به هوش خارق العاده ای که در هر يک از ما وجود داردو قادر به تعییر است . دست يابد و از اینجا توانايی تعییر واقعيت بیرون و درون او به شوکی کاملا پر شور هیجان انگیز ادامه یافت که تا امروز هم ادامه داره خودش می گوید چیز ی نیست که بصورت آگاهانه سعی در داشتن آن کرده باشد. چون به محض اینکه  فرد با این عمیق تر هوشیاری که اساس وجود ما را تشکیل می دهد ارتباط بر قرار می کند، زندگی به طور طبیعی به معجزه بدل می شود. این تجربه خارق‌العاده حدود شش تا هشت هفته طول کشید و در طول

این مدت تصویر او به شدت تغییرکرد ظاهر فیزیکی شکل جسمانی ،راه رفتن ،همراه توان درونی که کاملا مشهود  مشخص  بود.

به قول خودش آنچه درد روش رخ داد خارق‌العاده تر بود . می‌گوید آنچه که در درونم می دیدم از نور روز روشن تر بود و تمام خاطرات زندگی اش از میلیون ها اتفاق  که در يک لحظه در درونش رخ می داد با خبر بود. واینگونه فهمید که این خود زندگی است که نهایت هوشیاری  و بینش است .عقل انسانی صرفا  تعيين کننده بقا است اما هوشیاری حقیقی خود زندگی است ،سرچشمه زندگی است ودیگر هیچ . مدتها طول کشید تا پی سپرد آنچه بر او گذشته ،رخدادی(معنوی ) بوده است و به این درک نائل شد که آنچه توسط آیین ها و کتابهای مقدس ارتقا یافته  در اورخ داده و تجربه افق کرده و این در حقیقت ،زیبا تقریبی چیزی است که یزدی انسان تر تواند رخ دهد

و این تجربه واقعی تجربه یکی شدن با جهان هستی یگانگی ،کل زندگی کل زندگی وی حد و مرز شدن معنی یوگا حرکات و ژست های های ساده  یوگا يا آسا ناهایی که هر روزه تمرین  می‌شود نه تنها به تناسب فیزیکی کمک می‌کنند بلکه در واقع فرآیندی است که انسان را به و رای ابعاد فیزیکی هدایت می کند . وتوحید (سالگرد ) به مردم این است (حتی اگر به دلایل اشتباه وارد یوگا شده‌اید ،باز هم برایتان کار خواهد کرد و مفید خواهد بود.)

انسان اشتیاق واخر برای بی حد و مرز شدن دارد و ماهیت انسان به گونه‌ای است که همواره  دوست دارد  از آنچه  هست ،باشد. و اگر به عمق این نکته برویم، در یابیم  که اشتیاق  برای شیر خواش نست بلکه برای مدت آوردن تمامیت است. یعنی همگی ما در جستجوی بس نمالیت و لایتناهی هستم.

مهم نیست که مواقع روزها چقدر باشد .انصار ای که آنان آقای شویم ،اشتیاق برداشتن امری زای است در مشوق  زمین ،از نقطه نظر فرهنگی به عنوان هفت نمایی حرکت وتلاش انسان  محبوب می‌شود. آزادی (حرکتی يا موکشا)اشتیاق طبيعی همه انسانها ست .ولی از آنجا که مردم در پی چیزی از آن به سر می برند ،به دنبال جای خالی آن هستند ،وآن رااز ثروت، قدرت، ثمن‌ داشتن ،سرگرمی و با خرید  کردن  پر می کند.

وآن لحظه که پی می برد انسان ها آنقدر ی خاص در سر ندارند جز کامیابی نامحدود  روشی در وجودش ظاهر می‌شود.

واز آن لحظه سهیم شدن این تجربه بادیگران هدف او شد. آگاه کردن  مردم از این واقعیت که تا زمانی که با سر زندگی و شادابی طبیعی زندگی همسو باشد،این حالت از خوشی ،آزادی ابریت (تمایل)به آنها مجموع نخواهد بود و این حالت پر خوشی معنوی  حق مسلم هر انسان است .

www.DigiFiles.org

5/5 - (4 امتیاز)

محصولات مشابه

پرسش نامه تعیین شغلی هالند با تفسیر

پرسش نامه تعیین شغلی هالند با تفسیر

مدیریت کیفیت ISO 10015

مدیریت کیفیت ISO 10015

ارگونومی

ارگونومی

توانمندسازی

توانمندسازی

  • کاربر: سپهر جوان
  • قیمت: 38,400 تومان
  • دسته:
علوم رفتاري با کارکنان

علوم رفتاري با کارکنان

خلاصه کتاب كليد طلايي ارتباطات

خلاصه کتاب كليد طلايي ارتباطات

3 دیدگاه برای خلاصه کتاب مهندسی درون سادگورو

  1. ترلان

    کتاب خوبیه
    ارزش خواندن دارد
    سایت تون عالیه

  2. ناشناس

    کتابش محتوای سرگرم کننده ای داره و بعد روانشناسی زیادی داره
    در کل محتواش مهمه که جالبه

  3. سینا

    سلام
    سایت عالی تون خیلی باحاله

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کسب درآمد از فروش فایل
برو بالا