سلام. به اولین و بزرگترین سامانه تعاملی آموزشی کشور خوش امدید.

دسته بندی : / / / / /

رهبری الکس فرگوسن  اثر الکس فرگوسن و مایکل موریتز


رهبری الکس فرگوسن  اثر الکس فرگوسن و مایکل موریتز

کتاب رهبری – درس هایی که از زندگی و سال های حضورم در منچستر یونایتد آموختم – اثر سِر الکس فرگوسن مربی فوق العاده تیم منچستر یونایتد (معروف به شیاطین سرخ) و مایکل موریتز است. الکس فرگوسن در سال ۲۰۱۳ کتاب زندگی نامه خود را نوشت، اما کتاب رهبری را در سال ۲۰۱۵ منتشر کرد. بنابراین کتاب رهبری بیش از آنکه زندگی نامه فرگوسن باشد، دربردارنده نکات مدیریتی و درس هایی برای زندگی است. رهبری الکس فرگوسن  اثر الکس فرگوسن و مایکل موریتز میتواند برای مدیران مفید باشد.

درباره نویسنده

الکس فرگوسن در سال1941 درگووان اسکاتلند به دنیا آمد. او در دوران بازیگری یک مهاجم گلزن بود و در نهایت توانست به اشگاهی بپیوندد که از کودکی طرفدارش بود، گلاسکو رنجرز رقتم انتقال او هم در آن دوران رکورد شکن بود 65 هزا پوند . او از سال 1974 وارد دنیای مربیگری شد. فرگوسن بعد از کسب تجربه در تیم هایی چون ایست استرلینگ شایر و سنت میرن، به باشگاه ابردین اسکاتلند پیوست و موفق شد در جام برندگان جام فصل 1983 -1982 به قهرمانی برسد. او در سال 1986 سکان هدایت منچستر یونایتد را به دست گرفت و 38 جام برای آن ها به ارمغان آورد. مهم ترین افتخارات قهرمانی در جام جهانی باشگاه ها، دو عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، 13 قهرمانی در لیگ برتر انگلیس و 5 قهرمانی در جام حذفی انگلستان است. او کل 49 جام برای منچستری ها کسب کرد تا موفق ترین مربی بریتانیایی در تاریخ فوتبال باشد.

فرگوسن در سال 1999 موفق به کسب سر(شوالیه) شد و در سال 2013 اعلام بازنشستگی کرد. او در آخرین فصل حضورش هم یونایتد را به قهرمانی لیگ برتر جزیره رساند. فرگوسن در سن 71 سالگی همچنان به عنوان مدیر باشگاه منچستر یونایتد فعالیت می کند.

www.DigiFiles.org

به این مطلب امتیاز دهید

محصولات مشابه

پرسش نامه تعیین شغلی هالند با تفسیر

پرسش نامه تعیین شغلی هالند با تفسیر

مدیریت کیفیت ISO 10015

مدیریت کیفیت ISO 10015

ارگونومی

ارگونومی

توانمندسازی

توانمندسازی

  • کاربر: سپهر جوان
  • قیمت: 38,400 تومان
  • دسته:
علوم رفتاري با کارکنان

علوم رفتاري با کارکنان

خلاصه کتاب كليد طلايي ارتباطات

خلاصه کتاب كليد طلايي ارتباطات

1 دیدگاه برای رهبری الکس فرگوسن  اثر الکس فرگوسن و مایکل موریتز

  1. ناشناس

    مطالب خوب و جامع بود

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کسب درآمد از فروش فایل
برو بالا