سلام. به اولین و بزرگترین سامانه تعاملی آموزشی کشور خوش امدید.

دسته بندی : /

روانشناسي روابط (روشهاي عذرخواهي)


روانشناسي روابط (روشهاي عذرخواهي)

داشتن یک رابطه سالم و دوستانه با شریک عاطفی‌مان همواره یکی از مسائلی است که توجه خاصی به آن داریم. در این راستا روانشناسی رابطه به شما کمک می‌کند تا به بررسی رفتارها و ویژگی‌هایی بپردازید که می‌توانند به تحکیم روابطتان کمک کنند و یا با بیان دلایلی شما را آگاه کرده که بهتر است از ادامه آن خودداری کنید. همچنین روانشناسی رابطه از جمله عوامل مهمی است که افراد قبل از ازدواج باید از آن بهره برده تا زندگی موفقی را شکل دهند.در روانشناسي روابط (روشهاي عذرخواهي)وضعيت اينگونه مي باشد: سكوت، جوابهاي سـربـالا، درب قفل شده اتاق خواب، پريشـان خـاطـري، در ايـن شرايط ميخواهيد موي سر خود را بكنيد، رك بگوييـم، ديگر فكري بنظرتان نميرسد و نمي دانيد چه بكنيد.روانشناسي روابط راه خوبی است.
عذرخواهي از همسر يا نامـزدتان ممكن است مشكل بنظر برسد بخصوص زماني كه بر سر موضوعي با هم چندين بار مخالفت كرده باشيد. ممكن اسـت در خـود توان گفتن “متاسفم” را نبينيد و شايد هم هركاري را كه فكر ميكرديد به او ميفهماند از كرده خود پشـيـمـان هستيد را انجام داده ايد.

در قرن بیست و یکم، روابط خوب عموما با عدل عاطفی و جسمی مشخص می‌ شوند، به ویژه در اشتراک گذاری کارهای ضروری برای حفظ خانواده. پارتنرهایی با روابط قوی همچنین نسبت به یکدیگر احساس قدردانی می کنند، آشکارا محبت کرده و دریافت می کنند و در در مورد رابطه جنسی صادقانه صحبت می کنند.
در اين قسمت چندين روش جهت عذرخواهي مطرح شده است كه تـوسـط حـل و فصل نمودن اختلافات و عبرت گرفتن از تجارب به قضيه خاتمه خواهد داد.در حالی که به نظر می رسد نیاز به ارتباط انسانی ذاتی است، توانایی ایجاد روابط سالم و محبت آمیز آموختنی است!برخی شواهد نشان می دهد که توانایی ایجاد یک رابطه پایدار در دوران نوزادی، در اولین تجربیات کودک با مراقبی که به طور قابل اعتمادی نیازهای نوزاد را برای

  • غذا
  • مراقبت
  • گرما
  • محافظت
  • تحریک
  • و تماس اجتماعی

برآورده می کند، شکل می گیرد.

چنین روابطی پایدار نیستند، اما برای ایجاد الگوهای ریشه دار رابطه با دیگران، تئوری شده اند. با این حال، پایان یک رابطه، اغلب منشأ بزرگ ناراحتی روانی است.

www.DigiFiles.org

5/5 - (3 امتیاز)

محصولات مشابه

پرسش نامه تعیین شغلی هالند با تفسیر

پرسش نامه تعیین شغلی هالند با تفسیر

مدیریت کیفیت ISO 10015

مدیریت کیفیت ISO 10015

ارگونومی

ارگونومی

توانمندسازی

توانمندسازی

  • کاربر: سپهر جوان
  • قیمت: 38,400 تومان
  • دسته:
علوم رفتاري با کارکنان

علوم رفتاري با کارکنان

خلاصه کتاب كليد طلايي ارتباطات

خلاصه کتاب كليد طلايي ارتباطات

1 دیدگاه برای روانشناسي روابط (روشهاي عذرخواهي)

  1. ناشناس

    Visitor Rating: 5 Stars

  2. تیموری

    سلام
    متن خیلی جالبی به‌نظر میاد
    مطالعه انرا به همه پیشنهاد میکنم.
    سپاسگزار از سایت خوب دی جی فایلز

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کسب درآمد از فروش فایل
برو بالا