سلام. به اولین و بزرگترین سامانه تعاملی آموزشی کشور خوش امدید.

دسته بندی : / / / / /

نام تجاری کارفرما


نام تجاری کارفرما

نام تجاری کارفرما در مورد تعریف ماهیت شرکت شما است، هم از لحاظ منحصر به فرد بودن و هم از نظر هدف آن، و سپس ساختن و هم‌سو کردن آن خواسته‌ها با افرادی که می‌خواهید آن‌ها را جذب کنید. این برند نشان می‌دهد که سازمان شما یک کارفرمای خوب دارد و یک مکان عالی برای کار است، که باعث افزایش استخدام و جذب و نگهداری کارکنان فعلی شما می‌شود.

هدف از این استراتژی‌های برندسازی کارفرما، قرار دادن سازمان به عنوان یکی از بهترین مکان‌ها برای کار برای متمایز کردن خود از رقبا، جذب نامزدهای باکیفیت و در عین حال وفادار ساختن کارکنان شما به شما است. و این مهمتر می شود. داشتن شهرت خوب یا نداشتن به عنوان یک برند می تواند تأثیر زیادی بر تصمیم یک نامزد و در نهایت شرکت داشته باشد. به گفته لینکدین: 75٪ از متخصصان قبل از درخواست برای یک موقعیت، در مورد شرکت تحقیق می کنند 69٪ اگر چیزی را ببینند که دوست ندارند، حتی اگر بیکار باشند، درخواست نمی دهند به همین دلیل است که جذب استعدادها به معنای کار بر روی ارزش پیشنهادی خود به عنوان کارفرما و استفاده از رسانه های اجتماعی برای ارتباط با مخاطبان هدف است.

نام تجاری کارفرما

نام تجاری کارفرما

www.DigiFiles.org

به این مطلب امتیاز دهید

محصولات مشابه

پرسش نامه تعیین شغلی هالند با تفسیر

پرسش نامه تعیین شغلی هالند با تفسیر

مدیریت کیفیت ISO 10015

مدیریت کیفیت ISO 10015

ارگونومی

ارگونومی

توانمندسازی

توانمندسازی

  • کاربر: سپهر جوان
  • قیمت: 38,400 تومان
  • دسته:
علوم رفتاري با کارکنان

علوم رفتاري با کارکنان

خلاصه کتاب كليد طلايي ارتباطات

خلاصه کتاب كليد طلايي ارتباطات

1 دیدگاه برای نام تجاری کارفرما

  1. رضوی

    از لحاظ کیفیت کاراتون نمره ی قابل قبولی داره و از لحاظ قیمت هم هیچکس قیمت شمارو نداره و بسیار بصرفه هست. خوبی رو باید گفت. خدا خیرتون بده و موفق باشید

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کسب درآمد از فروش فایل
برو بالا