سلام. به اولین و بزرگترین سامانه تعاملی آموزشی کشور خوش امدید.

دسته بندی : / /

کسب درآمد اینترنتی


کسب درآمد اینترنتی

امروزه کسب و کار اینترنتی یکی از داغترین نوع کسب و کارها در دنیا می باشد. دلایل بسیاری وجود دارد که سبب شده است افراد به فعالیت در اینترنت علاقمند شوند. فعالیت آنلاین را به اصطلاح کسب و کار در اینترنت می نامند. در سال های گذشته این نوع کسب و کار در ایران زیاد رایج نبود، اما در حال حاضر کسب و کار و بیزینس اینترنتی بسیار رایج شده است. این نوع فعالیت که به صورت مجازی می باشد، دارای مزایا و معایبی هم نیز می باشد. محبوبیت این کسب و کار دلایل مختلفی دارد، برای مثال یکی از آنها امکان راه اندازی آن توسط هر کسی می باشد. یا اینکه دارای ایده های پولسازی می باشد. کار آن بسیار آسان بوده و نیاز به نیروی خاصی در برخی فعالیت­ها ندارد. دلایل محبوبیت این نوع فعالیت بسیار زیاد می باشند.کسب درآمد اینترنتی خیلی مهمه!

برای اینکه درک درستی از موضوع کسب و کار آنلاین اینترنتی یا فعالیت مجازی داشته باشیم، بهتر است جمله را تقسیم و کوتاه کنیم. ابتدا کسب و کار، که مربوط به انجام یک سری فعالیت­ها و وظایف خاص در قبال دریافت هزینه است. یعنی کار می کنیم و پول بدست می آوریم یا به اصطلاح پول کسب می­کنیم. موضوع اینترنت هم که کاملا مشخص است. پس کسب و کار اینترنتی یعنی مجموعه­ای از فعالیت­ها که به صورت آنلاین از طریق اینترنت انجام می­شود. ممکن است برخی از کسب و کارهای اینترنتی خدمات رایگانی ارائه کرده و یا حتی خدمات خود را با هزینه ارائه دهند. از آنجایی که درباره کسب درآمد نیز حرف میزنیم، پس راه اندازی این نوع کسب و کار برای انجام یک سری کارها در قبال دریافت هزینه آن می باشد.

انتخاب ایده

هر کسب و کاری حاصل یک تفکر و ایده می­باشد. چه در کسب و کارهای آنلاین اینترنتی و چه در کسب و کارهای آفلاین. پس باید ابتدا یک ایده خوب برای راه اندازی کار در اینترنت پیدا کنید. چه کاری می خواهید انجام دهید؟ در چه زمینه­هایی تخصص دارید؟ یک ایده ناب پیدا کنید. ناب بودن ایده بسیار مهم است و سبب کسب درآمد بسیاری زیادی هم می شود. اکثر کسب و کارهای پولساز اینترنتی حاصل یک ایده ناب و خلاقانه می­باشند.

بررسی رقیبان و زمینه فعالیت

بعد از انتخاب ایده، اکنون زمان آن فرا رسیده به سراغ برخی از کسب و کارها که زمینه مشابهی راه اندازی کرده­اند بروید. اگر فکر و ایده شما تک باشد که نیازی به بررسی نخواهید داشت. اما اگر ایده تکراری بوده یا موارد مشابهی وجود دارند، باید حتما سایت­های رقیب را از نظر نوع فعالیت، نحوه فعالیت، چگونگی ارائه خدمات، نحوه برخورد با مشتری و … بررسی کنید. بررسی کردن کار رقیبان از این نظر حائز اهمیت است که شما برای موفق شدن در کسب و کار اینترنتی خودتان باید بهتر از رقیبانتان باشید. یعنی شما باید خدماتی ارائه دهید که خیلی بهتر از سایت­های رقیب می­باشد. در این صورت است که مخاطب و مشتریان جدید به سمت شما سرازیر می­شوند. حتی ممکن است مشتریان سایر سایت­ها و شرکت­ها به دلیل ارائه خدمات خوب به سمت شما کشیده شوند.

www.DigiFiles.org

به این مطلب امتیاز دهید

محصولات مشابه

پرسش نامه تعیین شغلی هالند با تفسیر

پرسش نامه تعیین شغلی هالند با تفسیر

مدیریت کیفیت ISO 10015

مدیریت کیفیت ISO 10015

ارگونومی

ارگونومی

توانمندسازی

توانمندسازی

  • کاربر: سپهر جوان
  • قیمت: 38,400 تومان
  • دسته:
علوم رفتاري با کارکنان

علوم رفتاري با کارکنان

خلاصه کتاب كليد طلايي ارتباطات

خلاصه کتاب كليد طلايي ارتباطات

1 دیدگاه برای کسب درآمد اینترنتی

  1. کمال

    سلام وقتتون بخیر
    مطلب خیلی خوب و عالی بود 👌 خداقوت

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کسب درآمد از فروش فایل
برو بالا