سلام. به اولین و بزرگترین سامانه تعاملی آموزشی کشور خوش امدید.

اسناد بالادستی صنعت داروسازی


اسناد بالادستی صنعت داروسازی

اسناد بالادستی صنعت داروسازی

اسناد بالادستی مجموعه قوانین و دستورالعمل‌های لازم الاجرایی هستند که برای اطمینان از همسویی برنامه‌ها با هدف‌های کلی کشور تدوین شده‌اند. جمهوری اسلامی برای آنکه همه قوانین و برنامه‌های اجرایی موجود و آینده با موازین آن همراستا باشند چنین برنامه‌هایی را تدوین کرده است.نظام جمهوري اسلامي ايران بر مبناي مردم‌سالاري ديني بنا نهاده شده و در آن هر تصميمي با مشارکت و دخالت مردم بوده و”عقل جمعي” شالوده تصميم‌گيرها در اين نظام است.از اين جهت براي پيشبرد اهداف در هر حوزه‌اي که هدف آن سربلندي ملت ايران اسلامي است، نياز به تهيه برنامه‌اي جامع و کامل است تا هر مسئولي با پذيرش مسئوليت با استناد به اين برنامه‌ها اهداف مورد نظر را پيش ببرد.بنابراين براي رسميت بخشيدن به اين برنامه‌ها و الزام اجرايي شدن آنها توسط مسئولان اين برنامه‌ها به “قوانين لازم‌الاجرا” تبديل مي‌شوند تا تخطئي از اجراي آن تخلف به شمار رود.اسناد بالادستی صنعت داروسازی برای دوستان این حوزه بسیار حائز اهمیت است.

در حال حاضر در کشورمان اسناد بالادستي زيادي وجود دارد به طوري که در هر حوزه مي‌توان به اسناد بالادستي آن حوزه استناد کرد اما برخي اسناد بالادستي مهمي وجود دارد که با همت مسئولان نظام تهيه شده و اجراي آن ضامن پيشرفت کشور خواهد بود چه بسا تاکنون اينچنين بوده است.

نقشه جامع علمی کشور

نقشه جامع علمی کشور بنا به تعریف، مجموعه‌ای است جامع، هماهنـگ، پویا و آینده نگر؛ شـامل مبـانی، اهـداف، راهبردهـا، سـاختارها و الزامات تحول راهبردی علم و فناوری مبتنـی بـر ارزش‌هـای اسـلامی بـرای دستیابی به اهداف چشم‌انداز بیست ساله کشور. در این سند تـلاش شـده بـر مبانی ارزشی و بومی کشور، تجربیات گذشته، نظریه‌ها، نمونه‌های علمی و تجارب عملی تکیه شود.

خلاصه کتب جذاب

صنایع داروسازی

صنایع داروسازی در زمینه اکتشاف، توسعه، تولید و بازاریابی داروها و تجویز آن‌ها به بیماران، جهت درمان، واکسینه کردن، یا تسکین علائم آن‌ها فعالیت می‌کنند.این صنایع مشمول قوانین و مقررات مختلفی هستند که حق ثبت اختراع، آزمایش، ایمنی، اثربخشی و بازاریابی داروها را کنترل می‌کنند.

تحقق ارزش‌ها و آرمان‌های متعالی انقلاب اسلامی مستلزم تلاش همه‌جانبه در تمام ابعاد فرهنگی، علمی، اجتماعی و اقتصادی است. احراز عرصه تعلیم و تربیت از مهمترین زیرساخت‌های تعالی پیشرفت همه‌جانبه کشور و ابزار جدی برای ارتقاء سرمایه انسانی شایسته کشور در عرصه‌های مختلف است. به این ترتیب تحقق آرمان‌های متعالی انقلاب اسلامی ایران مانند احیای تمدن عظیم اسلامی، حضور سازنده، فعال و پیشرو در میان ملت‌ها و کسب آمادگی برای برقراری عدالت و معنویت در جهان در گرو تربیت انسان‌های عالم متقی و آزاده و اخلاقی است. تعلیم و تربیتی که تحقق بخش حیات طیبه، جامعه عدل جهانی و تمدن اسلامی ایرانی باشد در پرتو چنین سرمایه انسانی متعالی است که جامعه بشری آمادگی تحقق حکومت جهانی انسان کامل را یافته و در سایه چنین حکومتی ظرفیت و استعدادهای بشر به شکوفایی و کمال خواهد رسید.

تحقق این هدف نیازمند ترسیم نقشه راهی است که در آن نحوه طی مسیر، منابع و امکانات لازم، تقسیم کار در سطح ملی و الزامات در این مسیر به صورت شفاف و دقیق مشخص شده باشد. در تهیه سند ملی تحول بنیادین آموزش و پرورش کوشش شده است تا با الهام‌گیری از اسناد بالادستی و بهره‌گیری از ارزش‌های بنیادین آنها و توجه به اهداف راهبردی نظام جمهوری اسلامی ایران، چشم‌انداز و اهداف تعلیم و تربیت در افق 1404 هجری شمسی تبیین شود.
تحول بنیادین در نظام آموزش و پرورش مبتنی بر آرمان‌های بلند نظام اسلامی باید معطوف به چشم‌اندازی باشد که در افق روشن 1404، ترسیم‌گر ایرانی توسعه یافته با جایگاه اول اقتصادی، علمی و فناوری در سطح منطقه با هویتی اسلامی انقلابی، الهام‌بخش جهان اسلام همراه با تعاملی سازنده و مؤثر در عرصه روابط بین‌المللی است.

www.DigiFiles.org

به این مطلب امتیاز دهید

محصولات مشابه

راه و رسم گفتگو

راه و رسم گفتگو

هوش هیجانی

هوش هیجانی

پدافند غیر عامل

پدافند غیر عامل

توانمندسازی کارکنان

توانمندسازی کارکنان

  • کاربر: سپهر جوان
  • قیمت: 12,700 تومان
  • دسته:
سیستم مدیریتی غازها

سیستم مدیریتی غازها

  • کاربر: سپهر جوان
  • قیمت: 7,000 تومان
  • دسته:
کاربرگ عملی کارگاه آموزشی تنظیم خلق منفی

کاربرگ عملی کارگاه آموزشی تنظیم خلق منفی

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اسناد بالادستی صنعت داروسازی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کسب درآمد از فروش فایل
برو بالا