سلام. به اولین و بزرگترین سامانه تعاملی آموزشی کشور خوش امدید.

دسته بندی : / / / /

خلاصه کتاب اصول سخنرانی و فن بیان


خلاصه کتاب اصول سخنرانی و فن بیان

این کتاب فقط الهام بخش ترین کتاب نوشته شده در مورد سخنرانی نیست ،بلکه نگاهی هوشمندانه و عمیق به ارتباط است .خلاصه کتاب اصول سخنرانی و فن بیان مفید است.اگر حتی قصد بیان کردن یک کلمه را دارید،حتما این کتاب را بخوانیدو از این که میبینم کلمات چه طور قادرند دنیا را تغییر دهند واقعا امیدوار میشوم.

مقدمه

 شاید برای شما هم پیش آمده باشد که حرفتان در گلویتان مانده باشد و نتوانید منظورتان را برسانید و با وجود زحمات زیادی که برای انجام یک پروژه کشیده اید آنطور که باید و شاید نتوانید به معرفی آن بپردازید  این امکان را نزدیک ببنید زیرا امروزه اکثر مهارت ها قابل اکتساب هستند،پس شما توانایی اکتساب و اجرای یک سخنرانی قوی را در در آینده ای نزدیک پیدا خواهید کرد.

فصل اول

اگر سخنران نیستید نگران نباشید شما میتوانید این مهارت را کسب کنید.  طبق نظر سنجی های مردمی :اغلب ترس از سخنرانی در راس همه ی ترس ها حتی بیشتر از مار ،ارتفاع،مرگ قرار دارد.  اگر یک سخنرانی درست اجرا شود ،تاثیر مثبتی خواهد داشت.  مهم نیست که امروز شما برای سخنرانی کردن عزت نفس کافی دارید یا نه،توانایی هایی وجود دارد که میتوانید کسب کنید تا همه چیز تغییر کند. صد ها راه برای سخنرانی وجود دارد و هر کسی میتواند روش مناسب خود را پیدا و تبحر الزم برای آن را کسب کند.

نکاتی در سخنرانی

 همیشه یک چیز خنده دار آماده داشته باشید تا در صورتی که در ایراد جمالت اشتباه کردید ،بتوانید آن را جمع و جور کنید.  با تصویری که دارید به مخاطبان نشان میدهید شوخی کنید. از هجو استفاده کنید، موضوعات را خالف آنچه مد نظرتان است بیان کنید و سپس نیت خود را آشکار سازید.  تنظیم وقت اهمیت به سزایی دارد.

هدف از سخنرانی

بخشیدن ایده ای نو به مخاطب است نه تبلیغ خودتانo بر مقصود اصلی تان متمرکز بمانیدo هدف این سخنرانی این است که سخنان معنا داری ارائه دهیم،اما جای تعجب است که در بسیاری از سخنرانی ها این اتفاق نمیافتد.

www.DigiFiles.org

به این مطلب امتیاز دهید

محصولات مشابه

هوش هیجانی

هوش هیجانی

اسناد بالادستی صنعت داروسازی

اسناد بالادستی صنعت داروسازی

  • کاربر: سپهر جوان
  • قیمت: تومان
  • دسته:
پدافند غیر عامل

پدافند غیر عامل

توانمندسازی کارکنان

توانمندسازی کارکنان

  • کاربر: سپهر جوان
  • قیمت: 12,700 تومان
  • دسته:
سیستم مدیریتی غازها

سیستم مدیریتی غازها

  • کاربر: سپهر جوان
  • قیمت: 7,000 تومان
  • دسته:
کاربرگ عملی کارگاه آموزشی تنظیم خلق منفی

کاربرگ عملی کارگاه آموزشی تنظیم خلق منفی

1 دیدگاه برای خلاصه کتاب اصول سخنرانی و فن بیان

  1. نجاتی

    من از طریق یکی از دوستانم با شما آشنا شدم و چون ایشون تجربه موفقی داشتند، من هم به این مجموعه اعتماد کردم . یکی از مهمترین چیزهایی که دغدغه من رو در این راه کم می‌کرد داشتن یک مشاور یا یک همراه بود؛ که مجموعه شما با پشتیبانان حرفه ای بسیار بسیار تجربه ی خوبی بود در این راه

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کسب درآمد از فروش فایل
برو بالا