سلام. به اولین و بزرگترین سامانه تعاملی آموزشی کشور خوش امدید.

دسته بندی : / / / / /

خلاصه کتاب قلاب


خلاصه کتاب قلاب

ایــن کتــاب کارش را بــا زدن ضربــه ای محکم بــه خواننده شــروع میکند، مانند سیلی محکمی، یک آن ما رابه خود می آورد تا به این فکر فرو رویم که هرروز بدون تفکر، آگاهانه با تلفن هوشــمندمان چــه کارهایــی می کنیم، بی آنکه واقف باشــیم چگونه ‏اســیر‏و پایبند برنامه های دســتگاه های هوشــمند خود شــده ایم، به نظر چاره ای نیســت و ما به این فناوری ها معتاد شــده یــا، به عبارت دقیقتــر، در «قلاب» آنها گیرافتاده ایم!
مفهوم قلاب شدن در این کتاب فصل مشترک حوزه های روانشناسی و فنــاوری و کســب وکار اســت، کــه به مدد آن نویســنده میکوشــد نشــان دهد که چگونه برخی از محصولات فناورانه در فضای پرتلاطم و پرتغییر ‏کســب ‏و کارهای امروزی، به خصــوص در دنیــای مجــازی و آنلایــن، توانســته اند موفقیتــی عالمگیــر بــرای مالــکان خــود بــه ارمغــان بیاورنــد به روشــنی و با کمک نمونه هایی معروف، نشــان داده میشود که برنامه ها و محصولاتی که نیاز مداومی به مراجعه به خودشان را در مخاطب ایجاد میکننــد ماندگاری بیشــتری دارند؛ به قول نویســندۀ کتــاب، محصولاتی مانا می شوند که نخست ویتامین و سپس مسکنی برای مخاطب باشند کتــاب قلاب میتوانــد راهنمای مفیدی برای کســانی باشــد که درجســتجوی مدلی–نو‏برای کســب وکارند. به عــلاوه، در زمینۀ طراحی ارزش پیشــنهادی و طراحــی محصــول و مرحلــۀ ایده یابــی، ایــن کتــاب راهنمایی های ارزنده و کاربردی ای به خواننده عرضه میکند.
کتاب قلاب حول یک سوال کلی صبحت می­کند: «چگونه مشتریان را به استفاده از محصول­مان عادت بدهیم؟» و نویسنده می­ کوشد،مدلی را برای پاسخ به این سوال ارائه دهد، مدلی که آن را مدل قلاب می نامد.

قلاب چیست؟

  • طبق تحقیقی که در سال 2011 انجام شد، افراد به طور متوسط 34 بار در روز تلفن همراه خود را چک می­کنند. این رقم به 150 بار هم می­رسد!
  • در تحقیق دیگری از افراد پرسیده شد اگر قرار باشد بین سکس و موبایل یکی را انتخاب کنید، کدام انتخاب شما است؟ فقط دو سوم افراد پاسخ­شان سکس بود!
  • قلاب همینی است که ما گیرش افتادیم!

www.DigiFiles.org

5/5 - (2 امتیاز)

محصولات مشابه

هوش هیجانی

هوش هیجانی

اسناد بالادستی صنعت داروسازی

اسناد بالادستی صنعت داروسازی

  • کاربر: سپهر جوان
  • قیمت: تومان
  • دسته:
پدافند غیر عامل

پدافند غیر عامل

توانمندسازی کارکنان

توانمندسازی کارکنان

  • کاربر: سپهر جوان
  • قیمت: 12,700 تومان
  • دسته:
سیستم مدیریتی غازها

سیستم مدیریتی غازها

  • کاربر: سپهر جوان
  • قیمت: 7,000 تومان
  • دسته:
کاربرگ عملی کارگاه آموزشی تنظیم خلق منفی

کاربرگ عملی کارگاه آموزشی تنظیم خلق منفی

4 دیدگاه برای خلاصه کتاب قلاب

  1. رضا قربانی

    از کیفیت فایلهای خوب شما سپاسگزارم و از خریدم راضی هستم

  2. جوادخانی

    درود و عرض ادب
    بنده بسیار از مطالعه خلاصه کتاب قلاب خرسند شدم
    دستمریزاددددددد دی جی فایلز

  3. Sarah

    من خیلی کتاب خوندم ولی این کتاب بسیار روی من تاثیر گذاشت و من گاهی اوقات هر فصل یا ورق و چند بار میخوندم حتما استفاده کنید

  4. احترام

    با اهدای درود. کتابی است بسیار عالی و تأثیرگذار که در قالب داستان شما را رشد می‌دهد. حتماً این کتاب را استفاده کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کسب درآمد از فروش فایل
برو بالا